Gæst PixieThePuppy Skrevet August 22, 2013 Rapporter Share Skrevet August 22, 2013 Hej !! Jeg har som sagt lige fået min en lille Chihuahua tæve, og jeg sad og tænkte på hvornår hun havde nået sin endelige højde, de bliver jo ikke store, hun er nu 10 uger og en rigtig bandit.. og stadig meget lille, men hvor meget større bliver hun mon.. Er der en skala hvornår de stopper med at gro/ vokse ? Stort Kram fra Pixie og jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 22, 2013 Rapporter Share Besvaret August 22, 2013 Normalt vokser de fleste hunde til de er ca. 12-18 måneder.. Dog mener jeg at de mindre racer ikke vokser så lang tid, mener de er færdige i højden omkring 10-12 måneder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret August 22, 2013 Rapporter Share Besvaret August 22, 2013 efte 6 mdr vokser de ikke ret meget...og efter første løbetid slet ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret August 22, 2013 Rapporter Share Besvaret August 22, 2013 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts