Hop til indhold

Min nye hund


Gæst Malinois
 Share

Recommended Posts

Gæst Malinois

Så bliver jeg Løwchen ejer om 1 uge. :banan:

Glæder mig til at få ham hjem fra Finland.

Han bliver 9 uger på tirsdag.

jhonny depp.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er han kommer hjem.

Han er ikke bange for vores store Malinois hanhund. :-D

Han render rundt med halen konstant oppe på ryggen. Også går han udenfor når han skal lave noget. :klap:

 

Har absolut ikke fortrudt at jeg fik hvalp fra denne skønne opdrætter. Opdrætter har været super sød hele vejen. Så nu er det i gang med træningen også må jeg se hvordan det går både på udstillingerne og Rally lydighed, når vi engang kommer så vidt.

Lige nu skal han bare være hvalp og lære en masse ting. :lol:

 

Hjem.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Malinois

Anne1979: Kan godt forstå du bliver forvirret. :-D

Men vi har haft 2 Maller. Men desværre måtte jeg aflive min tæve d. 28-07-2013 pga. hun fik en hjerneblødning og blev aggressiv og bed vores nabo i benet. Det var ellers meningen hun skulle have været til dyrlægen om mandagen d. 28-07 til undersøgelse, men om lørdagen d. 26-07 bider hun vores nabo, så han måtte en tur på skadestuen. Og for ikke at få bøvl vælger vi at aflive, også i samråd med dyrlægen, som siger at hendes hjerne er ødelagt. :-(

 

Jeg ville ikke have stor hund igen, pga. rygskade fra en bilulykke i 1997, som har givet både piskesmæld og dårlig ryg med ned sat følelser i hele venstre side. Nu var tiden inde til min drømme race nemlig en Løwchen.

Fandt så Johnny i Finland. Det har jeg aldrig fortrudt. Sikke en skøn hund. Han er så nem at træne med.

 

Men vi har nu stadig mandens Malle (Apollo) på 4,5 år. De 2 leger og hygger. De er blevet super gode venner. :-D

Manden bliver ved med at have Belgisk hyrdehund, som vi har haft i snart 14 år efterhånden. :-D Tror bare engang Belgier altid en Belgier. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...