Hop til indhold

efterårs og vinteroutfit


potil
 Share

Recommended Posts

Os med kuldskære hunde skal snart til at ose efter varme trøjer eller jakker :klap:

- jeg er smugstartet og har kig på den her til Flipsen... http://www.organicdogsandcats.com/proddetail.php?prod=chilly_dog_grey_cable_knit_dog_sweater&cat=28

 

kom gerne med links :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen som kan anbefale en god flyverdragt til en lille Liva på 5 kg?

Sidste år bøvlede vi så meget med at sneen klumpede sig fast på hendes ben, under maven osv. og hun syntes bare slet ikke det var sjovt at være ude i sneen så! :( Så vi vil gerne have sådan en flyverdragt til hende, som lukker bedre til på maven og som dækker benene også. Tænker også det er godt for hendes slidgigt-ramte hofte og knæ, at få noget som kan dække det og derfor holde det bedre varmt (ifht at kulde gør det værre).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gittemus, jeg har et link med en masse lækkert til hunde i alle størrelser, det lægger jeg lige ind her når jeg er tilbage på min egen computer :5up:

 

Vi gå efter de casuele look, men som virkeligheden er totalt hot ;-)Rosa har lige fået et stykke nyt tøj som hun har på næsten heeeele dagen og hun er bare såååååå fin.:lun:

NOT!!!!!!! Hun er gået i løb og har en trusse på indenfor, da det løb ud af hende :(

Føj, hvor det blod lugter. Vi er på 7. Dag, håber det snart er slut.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen som kan anbefale en god flyverdragt til en lille Liva på 5 kg?

Sidste år bøvlede vi så meget med at sneen klumpede sig fast på hendes ben, under maven osv. og hun syntes bare slet ikke det var sjovt at være ude i sneen så! :( Så vi vil gerne have sådan en flyverdragt til hende, som lukker bedre til på maven og som dækker benene også. Tænker også det er godt for hendes slidgigt-ramte hofte og knæ, at få noget som kan dække det og derfor holde det bedre varmt (ifht at kulde gør det værre).

 

Hurtta har 3 forskellige flyverdragter. Du kan få dem alle her http://www.alttilhundogkat.dk/hundetj_dkner. De fåes ned til ryglængde 20 cm

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi gå efter de casuele look, men som virkeligheden er totalt hot ;-)Rosa har lige fået et stykke nyt tøj som hun har på næsten heeeele dagen og hun er bare såååååå fin.:lun:

NOT!!!!!!! Hun er gået i løb og har en trusse på indenfor, da det løb ud af hende :(

Føj, hvor det blod lugter. Vi er på 7. Dag, håber det snart er slut.

 

Åh, lille Rosa :bighug: Håber det er hurtigt overstået (også for hendes værdigheds skyld ;) )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...