fubar Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Ja som overskriften lyder, er der nogen der har det blad liggende med sådan en artikel?? Vi har fået nys om at der har været en for nylig kunne der måske være en meget venlig sjæl der evt vil scanne eller tage et billede af artiklen?? På forhånd tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Det er en artikkel på 4 sider. I morgen kan jeg prøve at tage billede af det, men så kan man vel ikke læse hvad der står - kan man? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
fubar Besvaret September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Kommer vel an på hvor godt kameraet er vidste dog ikke at det var så stor en artikel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Så har jeg ikke noget der er godt nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Ja som overskriften lyder, er der nogen der har det blad liggende med sådan en artikel?? Vi har fået nys om at der har været en for nylig kunne der måske være en meget venlig sjæl der evt vil scanne eller tage et billede af artiklen??På forhånd tak De fleste større biblioteker får Hunden, jeg er sikker på du kan finde artiklen der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Men jeg skal nok prøve i morgen Hvis det virker så er det jo bedre end intet Og det er vel et forsøg værd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Jeg tjekker lige i bunkerne, burde have alle numre fra de sidste 4-5 år. Skal alligevel have smidt ud og sorteret fordi jg skal flytte, så kan je da sende dig mit bldad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Det er i det seneste blad, så det kan nås at købes endnu! Har desværre ikke scanner der virker... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
fubar Besvaret September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Det lyder da rigtig godt amocca. Artiklen er også bare mere interesant fordi andre har snakket om den. Dem der så bor i nærheden har fået ædt deres blad af deres golden hvalp, så de kunne ikke rigtig hjælpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
fubar Besvaret September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Korvis. Hvor finder man det henne?? Bor på bøhlandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Korvis. Hvor finder man det henne?? Bor på bøhlandet Uha, det var et værre spørgsmål... Har bare set det i butikker med lidt større udvalg. Biblioteket, skrev nogen? Men det er i hvert fald nr. 7/8 august 2013. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Kvickly sælger det ihvertfald... Men prøver lige at se om det ikke er i mine bunker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Hvis du gerne vil have det så har jeg bladet! Hvor er du henne i verden? - kan evt sende det til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 HF når det er bedst Hvor er folk bare fantastiske! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Jeg har også bladet liggende hvis det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
fubar Besvaret September 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Ja nu vælter det jo ind med tilbud haha, flinke folk.. Jeg vil gerne have sendt et blad hvis i kan undvære - betaler naturligvis for porto - hvem skal jeg sende adr til?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Ja nu vælter det jo ind med tilbud haha, flinke folk.. Jeg vil gerne have sendt et blad hvis i kan undvære - betaler naturligvis for porto - hvem skal jeg sende adr til?? Du kan sende adr. til mig på PB Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Hvis du har tålmodighed til at vente, så bliver artiklen lagt ud på DKKs hjemmeside på et eller andet tidspunkt. Du kan finde masse af tidligere racepotrætter, der tidligere har været i bladet HUNDEN. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Nu har jeg det lidt bob bob med raceportrætter, for hvem er de skrevet af, er det kun én person, eller er det flere, med god erfaring af racen, der sætter sig sammen, og skribler det ned, som kaldes et raceportræt ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Jeg har sendt bladet til Fubar i går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Hvor er du flink beaglepack Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Hvor er du flink beaglepack Nahh det ved jeg nu ikke Det tyder da på at andre var parat til det samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Den er lige her: http://www.hunden.dk/Files/News/File/d355e027-9574-4d3a-9abc-607ebcd1ee09.pdf --prøver lige om linket virker... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Der er links til de mange raceportrætter fra Hunden her: http://www.hunden.dk/Hunde-Racer/ Man skal bare huske, at raceportrætter er skrevet af kendere og elskere af hver race. Der bliver nok sjældent skrevet ret meget om de negative sider.. Når jeg læser de raceportrætter, så får jeg lyst til de fleste af dem..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
fubar Besvaret September 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Hehe ja Beaglepack var så flink at sende, tak til hende -venter spændt, og tak til hende og alle andre flinke damer der ville sende deres blad. Gider ikke engang læse linksne, venter pænt på bladet og kigger deri Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts