Hop til indhold

Artikel fra DKK blad om welsh springer spaniel

Recommended Posts

Ja som overskriften lyder, er der nogen der har det blad liggende med sådan en artikel?? Vi har fået nys om at der har været en for nylig :) kunne der måske være en meget venlig sjæl der evt vil scanne eller tage et billede af artiklen??

På forhånd tak ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja som overskriften lyder, er der nogen der har det blad liggende med sådan en artikel?? Vi har fået nys om at der har været en for nylig :) kunne der måske være en meget venlig sjæl der evt vil scanne eller tage et billede af artiklen??

På forhånd tak ;)

De fleste større biblioteker får Hunden, jeg er sikker på du kan finde artiklen der :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Ja nu vælter det jo ind med tilbud haha, flinke folk.. Jeg vil gerne have sendt et blad hvis i kan undvære - betaler naturligvis for porto - hvem skal jeg sende adr til??

Du kan sende adr. til mig på PB

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er links til de mange raceportrætter fra Hunden her:

http://www.hunden.dk/Hunde-Racer/

Man skal bare huske, at raceportrætter er skrevet af kendere og elskere af hver race. Der bliver nok sjældent skrevet ret meget om de negative sider..

Når jeg læser de raceportrætter, så får jeg lyst til de fleste af dem..... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites