Hop til indhold

Det blev en løve!


Jomiha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad sker der egentlig for at jeg ikke har en løve:hmm:
Du har aldrig bestilt nogen?? :mrgreen:

 

Altså... Hvis du lige ringer til Janni er jeg helt sikker på at der hurtigt kan laves om på det ;-)
Sagtens :blink:

 

Det virker bare som det dumme tidspunkt lige nu:stupid: Med intensivt træningsprogram med schæferen og så corgien der kommer til foråret:-)
Men løver er så små at man slet ikke bemærker dem :engel: og du behøver jo ikke have en babyløve :mrgreen:

 

Alle rigtige hundehold har mindst en løve :lol:
ja mindst en :sjov: Jeg venter også på der indenfor det næste år kommer en bestilling på endnu en til det hollandske :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

I er gode alle sammen, tak! Jeg bliver jo helt overvældet over søde kommentarer og gode forslag!

 

Vores yndlingsnavne pt. er:

(Miss) Bismarck. På grund af ligheden mellem voksne løvers skæg og Otto von Bismarcks, meen det er ikke jo så feminint.

Polka

Sega (med inspiration fra Caligos forslag om Tega kom min kæreste på Sega :mrgreen:)

Saga

Tundra

Rumba

Hatari (Ja, Anne hun er jo faarlig :shock:)

Ronja efter "min" gamle labber

 

Jeg er også ret pjattet med Tequila (min onkel havde engang en småfræk shetlandspony ved det navn), men kæresten er ikke på.

Kahlua er også super fint, men tænker dog at det er til en mørkere/chokohund, og hun bliver nok hvid med tiden?

 

 

Hehe, kan se at jeg vist er lidt farvet af islænderheste-verden, hvor hoppenavne oftest ender på A. :mrgreen:

 

Hun skal da hedde Kimba! Navnet betyder hvide løve på et afrikansk sprog (kan dog ikke husk hvilket)

 

 

:D

Link til indlæg
Del på andre sites

ja mindst en :sjov: Jeg venter også på der indenfor det næste år kommer en bestilling på endnu en til det hollandske :engel:

 

Stod det til mig, kunne man sagtens hente en i Luxemborg næste år, hvis altså Ellie og Penny er blevet venner indenda :lol: Jeg skal have mindst 100 løver! Det er en Aussie i en bitte krop=Fantastisk! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lidt nye billeder af Frk. "ingen navn endnu" :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]112517[/ATTACH]L

 

[ATTACH=CONFIG]112518[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]112519[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]112520[/ATTACH]

 

nydelig, sæt den bare af her;) jeg har jo heller ingen løve;(

Link til indlæg
Del på andre sites

Så myrder Jomiha mig nok..Jeg er alt for ung og smuk til at dø :engel:

 

Kan du ikke bruge en anden? men ikke noget med at børste den med din furminator :skraek:

Arv jeg må hellere bevare overblikket, 3 hunde, ingen indkomst, usikker fremtid, det er nok ikke lige tiden til endnu en hund;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Her er lidt nye billeder af Frk. "ingen navn endnu" :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]112517[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]112518[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]112519[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]112520[/ATTACH]

Hvem der bare stod og skulle have en til hund:-) smuuuuk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lidt nye billeder af Frk. "ingen navn endnu" :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]112517[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]112518[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]112519[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]112520[/ATTACH]

 

Hun bliver jo smukkere og smukkere! :hjerte: Er spændt på hvilket navn, der passer til hende, når vi besøger jer igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

nydelig, sæt den bare af her;) jeg har jo heller ingen løve;(

 

NOOO! :scared:

Så myrder Jomiha mig nok..Jeg er alt for ung og smuk til at dø :engel:

 

Kan du ikke bruge en anden? men ikke noget med at børste den med din furminator :skraek:

 

Altså jeg griber nødigt til vold, men jeg må jo gøre undtagelser, hvis det skulle være nødvendigt. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kunne hedde Pjat, Pjevs og Pjat et udmærket team;)

 

True story: I den mere pengestærke ende af min familie (dvs langt ude ;-)) har der været et ældre par, som i deres omgangskreds kun var kendt ved de kælenavne, de kaldte hinanden: Pjevs og Tulle.

Lidt surrealistisk oplevelse at høre en nobel gråhåret mand i habit blive kaldt "Pjevs" af andre voksne mennesker :lol:

 

Min afdøde mormor ville grine i sin grav, hvis et par hunde blev opkaldt efter dem. Det er jeg sikker på ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...