Hop til indhold

Det blev en løve!


Jomiha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vores hvalp rejser jo hjemmefra med en kæmpe hvalpepakke (halsbånd, sele, liner, kurv, tranpostkasse, tæppe, lejetøj, foder, godbidder, legetøj, børster, shampoo, balsam, negleklipper, flåttang...), men jeg bliver desværre alligevel nødt til at købe lidt ekstra. :roll:

:mrgreen:

 

Her er hvad, vi regner med at købe. Bæretaske, 10 m. sporline, førstehjælpssæt, refleksvest og tandpasta+børste.

 

Vi har refleksveste til os selv, og derudover skal vi også have en pandelampe og diodelygter til selen. I'm a safety girl...

 

Noget, der er overkill eller jeg har overset? Jeg har overvejet en cykeltaske, men da jeg ikke tror, vi skal cykle så meget med hende, må hun leve med en almindelig cykelkurv. Man kan vel lægge et tæppe i den og sætte hendes snor fast i kurven?

41659_patrick_tragetasche_1.jpg

11756_heim_feldleine_oliv_1.jpg

45533_erstehilfeset_7.jpg

1_181677_1000x1000_4.jpg

181963_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

ser ud til du har styr på det, omkring cykelkurven, så har jeg bedst erfaring med at sætte min hund i min alm. cykelkurv og så bare have hende siddende på et tæppe/håndklæde. og hun har snor og sele på (brug for guds skyld sele og ikke halsbånd når du cykler med din hund)

 

Det lyder godt! Jeg ville også rent instinktivt bruge selen, for tænk nu hvis jeg styrtede, og hun var sat fast i halsen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt! Jeg ville også rent instinktivt bruge selen, for tænk nu hvis jeg styrtede, og hun var sat fast i halsen...

 

Netop!, jeg lavede nummeret en gang fordi vi bare skulle på en 10 minutters tur, men vi endte med at blive ramt af en bil.... heldigvis var det kun halsbåndet der knækkede :shock:

 

Skal vi ikke snart se flere (nye) hvalpebilleder :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Netop!, jeg lavede nummeret en gang fordi vi bare skulle på en 10 minutters tur, men vi endte med at blive ramt af en bil.... heldigvis var det kun halsbåndet der knækkede :shock:

 

Skal vi ikke snart se flere (nye) hvalpebilleder :engel:

 

Føj, for en forskrækkelse! Godt det ikke gik værre!

 

Jeg har et enkelt ekstra fra i torsdags og så dem, Janni sendte os for en uge siden, hvor hun var knap syv uger. Janni kan måske overtales til at sende nogle nye efter weekenden, og ellers skal jeg derop på torsdag, og så spammer jeg gerne igen. :slem:

IMG_3126.jpg

IMG_3127.jpg

IMG_3129.jpg

IMG_3135.jpg

DSC_0490.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Af ekstra indkøb bliver det nok til et af de der slaskede tøjdyr med piv, en aktivitets/foderbold, et tyggelegetøj med "pigge" (skulle de ikke være gode for tænderne?) og så sikkert en skudefuld Ikeabamser. (Kæresten har samlet lidt på dem, men frk. hund må nok hellere få sine egne, så hans samling ikke bliver aflivet. :slem:)

 

Og så måske et dækken, hvis det bliver nødvendigt. Har I forslag til et vandtæt dækken med for, der kan tages af? Synes udvalget er lidt overvældende, og vi vil jo gerne give hende det bedste, uden at det ruinerer os.

Jeg tænker også på en klikker, men jeg skal lige lidt ind i træningen først. Har ikke prøvet klikker før. :hmm:

Og nå ja, hundetegn selvfølgelig, men vi mangler at finde hendes navn...

 

Er der andet, mere eller mindre livsnødvendigt, vi skal have?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes sporlinen er lidt overflødig, men det er jo en forholdsvis billig ting, som man selv bestemmer....

 

Vi har kun en hund der har brugt vores, og det er vores husky... Både vores Aussie og vores Lowchen, har ikke haft problemer.. That said vores lowchen er kun 6 måneder, så hun kan jo nå at starte endnu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes sporlinen er lidt overflødig, men det er jo en forholdsvis billig ting, som man selv bestemmer....

 

Vi har kun en hund der har brugt vores, og det er vores husky... Både vores Aussie og vores Lowchen, har ikke haft problemer.. That said vores lowchen er kun 6 måneder, så hun kan jo nå at starte endnu...

 

Ja, som du siger, er den ret billig, og den ville kunne give mig lidt ekstra sikkerhed. Men hvis hunden har et fast indkald, er den vel i princippet overflødig. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...