Tigerdyr Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Kære alle, En bekendt, der læser til dyrelæge, har i forbindelse med hendes speciale brug for erfaringerne fra os hundeejere omkring pelsforandringer ved neutralisering. Spørgeskemaet indgår i et specialeprojekt på dyrlægeuddannelsen på Københavns Universitet i samarbejde med Dansk Kennel Klub (DKK). De har allerede fået 775 besvarelser, men vil gerne have endnu flere I kan besvare spørgeskemaet her: https://www.surveymonkey.com/s/Pelsforandringer_2013 Og læse mere om, eller stille spørgsmål til projeket på deres facebookside: https://www.facebook.com/#!/pelsforandringer2013?fref=ts Håber alle jer med neutraliseret hunde har lyst til at hjælpe VUF fra Line og Nala, på vegne af dyrelægestuderende Sofie Janniche (og hendes medstuderende) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 17, 2013 Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 Done...der står dog i skemaet, at de også gerne vil have svar fra folk med intakte hunde. Så mange kan deltage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret September 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 Ihh, fantastisk - så kan hele hundeforum jo deltage Det kunne jeg ikke lige huske at have læst, så tak Missing! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret September 17, 2013 Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 Har svaret på alle 3 hundes vegne. 1 stk. steriliseret tæve 1 stk. kastreret hanhund og 1 stk. intakt hanhund Så mangler egentlig bare en intakt tæve for at have været hele vejen rundt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 17, 2013 Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 så er der svaret for en intakt tæve, det var jo hurtigt gjort. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret September 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 Ja det tager ikke mange minutter at udfylde. Det er ganske kort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten90 Besvaret September 17, 2013 Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 Besvaret for både en kastreret hanhund og en intakt tæve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 17, 2013 Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 Så har jeg svaret for en kastreret hanhund og en intakt hanhund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret September 17, 2013 Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 Tjek herfra :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret September 17, 2013 Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 Done Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Også svaret her, med to intakte han-hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Jeg har udfyldt for Thailo selvom han døde sidste år, men min flatter der døde i 2006, mon de er interesserede i at jeg udfylder for hende?. Tænker at det jo er noget tid siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Oktober 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2013 Åh. Undskyld jeg ikke har svaret. Får ikke mails på at der ligger noget til mig. SÅ irriterende!! Ja jeg tror godt de vil have dine erfaringer fra din gamle hund TAK ALLE skal jeg hilse og sige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts