Hop til indhold

forsikrings haløj spejl blank.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

noget af det første jeg satte mig i hovet var at det skulle

være rerelistisk så den har jeg veret igennem for lenge siden.

lie ledes det med vilken race. trodet den diskusion var ferdig men

pyt den tar vi bare igen.

 

Jeg er fuldt ud tilhænger af man skal vælge den race man har "forelsket" sig uanset (næsten).

 

Desuden syntes jeg du lyder til virkelig at have sat dig ind i tingene - både med hund generelt og racen.

 

Held og lykke med den, når den engang kommer :mrgreen:

 

HUSK at tegne en sygeforsikring :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fuldt ud tilhænger af man skal vælge den race man har "forelsket" sig uanset (næsten).

 

Desuden syntes jeg du lyder til virkelig at have sat dig ind i tingene - både med hund generelt og racen.

 

Held og lykke med den, når den engang kommer :mrgreen:

 

HUSK at tegne en sygeforsikring :mrgreen:

 

Jeg ville gerne give dig grønt for det indlæg men det må vente til jeg kan igen. Helt enig. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
vor meget skal jeg af sette til dyrlæge per år.

når det er en grand danois. sådansirka.

 

Det kan du jo IKKE sådan lige vide...

 

For det er også noget med, hvor meget du vil betale for at "reparere" din hund hvis uheldet er ude..

 

Vil du f.eks. betale mange tusinde kroner for kemoteraspi hvis den får kræft? Eller vil du lade den aflive. Og hvis den bliver kørt ned og får ødelagt et ben? Vil du lade den aflive eller betale halvdelen af din opsparing på at leve videre med en trebenet hund?

 

Mavedrejning er dyrt. Og det er meget vigtigt at man kommer hurtigt til dyrlæge. Der er ikke tid til at vente til der er penge på kontoen, hvis man lige HAR brugt penge på at hunden måske har været syg..

 

-----Du kan aldrig vide, hvad fremtiden bringer. Hvis du HAR en fast indtægt, så mærker du ikke så meget til, at der ÉN gang om året bliver trukket 1500 kr til hundeforsikring.

 

Det er kun hvis man har hus eller sådan noget, så kan man tage lidt ekstra lån i huset, hvis man pludselig får brug for det.

 

Vi "almindelige mennesker" er bedst tjent med at være forsikrede...

Også selv om pengene er "spildte" hvis vi er så heldige at vi aldrig får brug for forsikringen.

Det betyder jo bare, at nogle andre hundeejere har haft brug for DERES forsikring. Fordi DERES hund blev syg..

Vi, der er forsikrede betaler jo allesammen til en stor pulje. Så er pengene der, -hver gang én af os får brug for dem. Vi hjælper hinanden på den måde.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...