Gæst MetteG Skrevet September 23, 2013 Rapporter Share Skrevet September 23, 2013 Min lille Jack Russell og jeg er fornyligt flyttet i en ny lejlighed, og siden vi er flyttet har jeg fået klager over at hun hyler og gør når hun er alene hjemme. Hun viser ingen tegn på stress når jeg gør mig klar til at gå hjemme fra, og det er sjældent hun ødelægger noget i hjemmet, så det kom egentlig ret meget bag på mig at få den besked. Nogen det ved hvordan jeg kommer problemet til livs, og gør Lolo mere tryg ved at være alene hjemme? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret September 23, 2013 Rapporter Share Besvaret September 23, 2013 Din hund skal højst sandsynligt lære alene-hjemme forfra, når I lige er flyttet? Prøv at søge på alene hjemme i søgefeltet - der er mange gode råd at finde rundt omkring... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret September 25, 2013 Rapporter Share Besvaret September 25, 2013 ja - og når I lige er flyttet er der sikkert også mange nye lyde hun skal vende sig til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret September 25, 2013 Rapporter Share Besvaret September 25, 2013 Jeg ville prøve at filme hende mens hun var alene hjemme, og se i hvilke situationer hun begyndte at gø/hyle. der kan jo være mange forskellige grunde, hvis det eks. er nye lyde så ville jeg sætte noget musik/tv på når jeg ikke var hjemme, og se om det kunne afhjælpe det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 jeg ville også starte heeeeelt forfra i alene-hjemme-træningen. Vi har en god lang tråd herinde om det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst zara Besvaret September 30, 2013 Rapporter Share Besvaret September 30, 2013 Altså jeg ville også filme hende. Jeg arbejde en kort overgang på Sjælland, hvor jeg flyttede i lejlighed. Min mand vores vapser blev på gården i det jyske men havde jeg weekendvagt kom de over. Efter et par dage blev, der klaget over at mine hunde stod og gøede i løbet af dagen, der var bare dét, at det var på et tidspunk hvor de var i Jylland, så de må godt nok have gøet højt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts