Gæst s3bber Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Hej Alle sammen Jeg er 21 år og har nu endelig valgt at anskaffe mig en hund. Jeg har hele mit liv levet med hunde omkring mig og elsker dem inderligt Både min familie og jeg har levet med Cocker spaniels og den race kan jeg godt lide. Mit spørgsmål er: hvilken hunderace vil i mene vil passer bedst til mig? Jeg bor i lejlighed ca 50 kvadratmeter, hunden vil komme på besøg ved mine forældre engang imellem de har allerede en cockerspaniel på 2 år. Hunden skal være stille og rolig og må meget gerne kunne lide at hygge. Helst ikke alt for meget aktivitet, Håber i kan hjælpe mig meget! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 hvad med en cavalier kng charles spaniel? Lidt roligere end cockeren og meget social. Men se dig virkelig godt for med hensyn til opdrætter, der der findes meget sygdom hos racen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 Kan du fortælle lidt mere om din hverdag og hvad du kan tilbyde hunden? Så er det nok nemmere at foreslå racer Hvis du er til en stille og rolig hund, tror jeg ikke du skal kigge efter en Cocker, de kræver pænt meget aktivering... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 hvad kan du byde en hund fremover ? hvor meget skal den være alene ? økonomi ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts