Louise_J Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Jeg har givet Mingus Flex Vital og VitalAnimin, men vil egentlig gerne give ham et tilskud der indeholder både glucosamin, msm og chondroitin. Nu har jeg fundet dette, er der nogle der kan fortælle mig om det ser fornuftigt ud? http://dyrelageret.dk/glucosamin-109/orop-opti-joint-700-g-glucosamin-msm-og-chondroitinsulfat-p3398 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Jeg ville nok bare tage aktiv hund fra dyrlægen. . Indeholder det hele og holder længere end den bøtte der. Det bedste produkt jeg har fundet endnu faktisk. Nogen gange er det ikke helt dumt det dyrlægerne laver. . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 Jeg bruger Luposan Gelenk - det kan fås som pulver, tabletter og pellets (jeg bruger pellets) Her er alt i og lavet på naturlig basis - og det hjælper, hvilket Charlie er et levende eksempel på. Han har fået det gennem nogle måneder - og jeg er nu også begyndt at give det til Oscar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts