Jaffa Skrevet Oktober 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Cille blev steriliseret i tirsdags og har slet ikke været påvirket af det. Dyrlægen ville beholde hende en ekstra dag, da de havde erfaring med, at de bedre kunne smertedække, og det var fint for mig. Det eneste hun ikke kan lige nu er at hoppe op i sengen, men det kommer nok snart, da sofaen ikke er et problem Men jeg er lidt i tvivl om hendes forbinding. Må jeg pille den af? Hun prøver ikke at slikke sig under forbindingen og stopper hvis jeg synes hun kommer lidt for tæt på når hun slikker hendes lår og jeg giver hende besked på at stoppe. Hun kommer ikke til at være alene hjemme før i uge 43, da jeg har arrangeret pasning, selv er sygemeldt nogle dage om ugen og har ferie i uge 42. Synes bare det er længe hun skal gå med samme forbinding hvis den først kommer af på fredag. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Maya havde slet ikke forbinding på. Jeg lavede dog sådan en "dragt" hun fik på når vi gik tur for hun ikke skulle klø i det (som hun prøvede meget). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Luna havde heller ikke forbinding på. Jeg havde hverken skærm, ring eller bluse til hende, men hun viste heller ingen interesse for såret overhovedet (jeg havde ferie i alle de dage, der gik til hun fik fjernet trådene) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret Oktober 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Jeg har pillet den af, men hun slikker sig meget og kan slet ikke finde ro, så satte et stort plaster på og gav hende den yderste bandage på igen, og så faldt hun til ro Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Jeg har ikke haft nogen forbinding på nogle af mine. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Jeg tænker umiddelbart at det måske ville være bedre med en skærm? Såret må alt andet end lige hele bedre hvis der er luft, fremfor at det er lukket inde bag et plaster/forbinding. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret Oktober 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Hun render rundt uden noget nu. Skærm dur ikke. Hun går fuldstændig i selvsving. Prøvede i går aftes. Så må være efter hende hvis hun slikker i det. Synes nu mest det er hendes ben og sider det går ud over når hun slikker. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Oktober 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2013 Vi fik sådan en bodystocking til Ninja. Med Mollie måtte vi selv bede om den, og den kostede så 130kr. ekstra. Med Mollie viste det sig så mere at være for Ninjas skyld, for Mollie var helt ligeglad med såret - Ninja synes til gengæld det lugtede som noget der skulle vaskes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts