Hop til indhold

Månedens hund oktober 2013


Dorte
 Share

Recommended Posts

Månedens hund oktober 2013

"... hvis bare jeg ku' ..."

 

Dit valgte billede sendes til Dorte som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 21. oktober. Vis profil: Dorte - Hunde Forum

HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. oktober kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i upload, bliver dette sorteret fra.

Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

I denne måned må der gerne være flere hunde på billedet. Du skal dog eje den ene af de afbilledede hunde. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes.Denne måneds kategori er valgt af august måneds vinder.

 

 

Præmie:

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 1. stk revisorpose med hunde-forum.dk tryk.

 

 

Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien!

Link til indlæg
Del på andre sites

ved godt jeg måske spør dumt men den titel vis jeg ku . skal man så selv finde på noget og skrive videre på den sætning ? og så vedhæfte billed med ? og skrive den titel som hunden nu gør ?

 

min tanke var at billedet skal vise en hund som "tænker" hvis bare jeg ku'.... hvis du forstår. Men jeg sagde også at det skulle være til fri fortolkning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja men så må jeg jo prøve lykken :lol: Var bare bange for vis jeg ikke helt forstod hvad det gik ud på og så mit billed blev af vist ville jeg blive meget ked af vis var:megaked: men vis det er fri fortolkning ka det jo ikke gå helt galt :slem:

Redigeret af gina
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm..... Nu kan jeg slet ikke uploade billeder fra PC'en. Den laver bare fejl (rødt "!") ud for de enkelte filer. Har prøvet forskellige albums, både fra telefonen og rigtige billeder, men den vil ikke. Nogle forslag? Der har aldrig været problemer før.....

 

Dorte, kan du modtage links fra FB til billeder?

 

Hvis det er et offentligt tilgængeligt billede kan jeg godt - bruger nemlig det direkte link i afstemningstråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...