Gæst zara Skrevet Oktober 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Jeg søger hjælp til at gøre buret til verdens bedste sted for min lille hund. Det hele startede rigtig fint og han har elsket sit bur indtil vi er begyndt at træne "ind/ud", "ind/ud" til træning. Nu gider han det ikke engang rigtigt herhjemme mere medmindre han er virkelig træt. Jeg har indlært burglæde ved at ligge ham til at sove til middag i buret sammen med min datter, der er hans allerbedste ven :hjerte:og en god portion tørret kødstrips. Så har han puttet sig ind til hende og sovet med det samme, evt nusset lidt. Da han ikke må komme i sengen og sofaen gjorde det hurtigt buret til et eftertragtet puttested:slem: Så er vi begyndt at medbringe bur til træning og træne løb til bur med en portion leverpostej i som belønning. Derudover klikke for at ligge og slappe af derinde selv om, der var distraktion udenfor. Alt gik rigtig fint. I denne uge prøvede jeg så at lukke lågen samt tage ham ud, træne lidt og lukke ham ind igen ( med tallerken leverpostej samt noget kallun ). 2 gange , så satte han sig til at vuffe :damn: Alle gode råd modtages... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts