Hop til indhold

Negleklipning træning


Bantus
 Share

Recommended Posts

JEg vil lige have lov til at blære mig lidt her. Bananna er blevet så fantastisk god til at få klippet negle, så god at jeg idag har kunnet klippe dem alle samme ( det er kun dem på forpoterne hvor det er nødvendigt.

Jeg har klikker trænet (+ en hulens masse godbidder) negle klipningen, og det har bare givet pote. Jeg synes bare det er sådan en fantastisk følelse når noget som har været så svært, nu lige pludselig er så nemt som ingenting. Hun har før været helt hysterisk når jeg prøvet, men de tider er ovre:-D nej hvor er jeg glad og stolt.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nemlig superdejligt, når noget som har været besværligt, ved hjælp af seriøs træning, pludselig ikke er noget problem mere ... Da jeg fik Bella måtte jeg slet ikke røre hendes ører ... nu kan jeg pille-rode-rage i dem uden problemer - og sidst vi var ved Gudrun, fik hun endda lov til at lyse og kigge i dem uden at Bella gjorde nogen særlig modstand ... det er også rør-klik-godbid og en masse tålmodighed :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...