Hop til indhold

Farvel Søde Flica...


Aussiepower!
 Share

Recommended Posts

Ikke for at snage, men hvordan går det Aussiepower?. Tænkte at det måske hjælper lidt at fortælle om hvordan man har det,.. og hvis du ikke har det sådan, så glem bare mit indlæg.

 

Jeg har det faktisk ret ok, sådan alt taget i betragtning.. Det var drøn hårdt og det er stadig ret mærkeligt at hun ikke er her mere :cry: Det er fx. Helt mærkeligt at man ikke skal passe på ikke at miste en halv hånd når man giver hundene en tyggepind inden man går hjemmefra for det har vi jo skulle de sidste 12 år, det har jeg ikke vænnet mig til endnu og det er ret vemodigt og sådan er der i det hele taget flere små ting, det er jo en stor omvæltninger og vi savner hende, men jeg fik grædt ud i pelsen på hende og fik sagt alle de ting jeg ville sige til hende, mens hun faldt i søvn efter den første sprøjte -der er min dyrlæge heldigvis virkelig god til at tackle det og give den tid der skal til.. Så jeg følte mig egentlig ret afklaret eller hvad man skal sige, da jeg forlod dyrlægen og hun havde fået en værdig afsked.

 

Og så hjælper det selvfølgelig også at vi stadig har de to "små", som vi ligsom koncentere vores energi om.

 

Men savnet forsvinder jo aldrig helt og jeg ved da også at jeg vil komme til at græde over hende i fremtiden, men lige nu er det stadig for tæt på, så jeg tillader ikke mig selv at synke helt hen i tanker og savn, for så bliver det for svært at komme op igen, men jeg ved at det komme og på et tidspunkt vil jeg græde over hende igen og de tidspunkt vil sandsynligvis blive ved med at komme igen, med svingende mellemrum, resten af mit liv...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår så godt dine tanker, Aussie. Din Flica var som min Sadie. Det var tid, og det kan intet ændre på. Sadie var væk så hurtigt, at dyrlægen sagde "hun var virkelig klar". Der er tusinde ting i hverdagen hvor hun mangler, men samtidig ved jeg at det var det eneste rigtige. Og et eller andet sted tror jeg på at vores afdøde hunde er dybt taknemmelige for at vi hjalp dem afsted før de blev for hjælpeløse eller smerteramte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre at du klarer den, vi ved jo alle hvor hårdt det er. :ae:

 

Når man mister en gammel hund, som man er groet helt sammen med (kan det føles), savner man selvfølgelig de småting som bare "var". I starten gør det bare ondt, men som tiden går bliver det sjovt nok noget man tænker tilbage på med et smil på læben og måske vil du se at dine andre hunde overtager nogle af Flicas vaner,.. det skete i hvert fald her i huset. Og det bliver faktisk lidt hyggeligt.

 

Håber også det går okay med dine to andre hunde, for de har jo også mistet, de små pus. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår så godt dine tanker, Aussie. Din Flica var som min Sadie. Det var tid, og det kan intet ændre på. Sadie var væk så hurtigt, at dyrlægen sagde "hun var virkelig klar". Der er tusinde ting i hverdagen hvor hun mangler, men samtidig ved jeg at det var det eneste rigtige. Og et eller andet sted tror jeg på at vores afdøde hunde er dybt taknemmelige for at vi hjalp dem afsted før de blev for hjælpeløse eller smerteramte.

 

:bighug: Det gik også ret hurtigt med Flica, efter den første sprøjte faldt hun hurtigt i en virkelig dyb søvn, der var ingen reaktion på noget som helst derefter, og næsten i samme øjeblik som hun fik sprøjte nummer 2 kom der en trækning om hendes mund, da hun tog sit sidste åndedrag...

Det håber jeg.. Og ellers hjælper det i hvert fald mig at vide at hun kom herfra på en værdig måde, uden sygdom eller for store smerter.

Godt at høre at du klarer den, vi ved jo alle hvor hårdt det er. :ae:

 

Når man mister en gammel hund, som man er groet helt sammen med (kan det føles), savner man selvfølgelig de småting som bare "var". I starten gør det bare ondt, men som tiden går bliver det sjovt nok noget man tænker tilbage på med et smil på læben og måske vil du se at dine andre hunde overtager nogle af Flicas vaner,.. det skete i hvert fald her i huset. Og det bliver faktisk lidt hyggeligt.

 

Håber også det går okay med dine to andre hunde, for de har jo også mistet, de små pus. :cry:

 

Jo tak, det går faktisk utroligt fint med Chivas og Joya, jeg må være ærlig og sige at jeg faktisk ikke rigtig har kunne se nogen reaktion fra dem.. Men de har jo også hinanden og er meget tæt smeltet sammen, havde de ikke været to, ville der uden tvivl have været en reaktion, for de var også begge knyttet til Flica på hver deres måde, men jeg tror bare at de hver især fylder den plads ud hos hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...