Hop til indhold

Baby billeder af Nura


Gæst Maustique
 Share

Recommended Posts

Jeg kan se du har springere.. Dem overvejede jeg ogsaa.. Men var lidt bange for at putte for meget jagthund ind i en lejlighed... :roll:

 

Nåh, det skulle du nu ikke have været så bange for: jeg har to styk i en 2-værelseslejlighed på små 70 på 2. sal midt i byen. Så husholdet tæller to mennesker med jagttegn og to hunde med jagtiver. Masser af jagt i lejlighed. Og det går skam helt fint - det er jo ikke inde de skal motioneres :blink:

 

Men cockeren også dejlig hund, også med jagt i. Den skal du nok få masser af glæde af! Og du kan også altid få glæde af alle de andre spaniel folk (nå, ja - også fra de andre selvfølgelig) herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Årh, hvor er hun altså bare skøn, en lille dame-Dumle :lun::hjerte: Jeg er vild med det billede hvor hun gaber :mrgreen: :5up: Kæmpe tillykke med hende!!!

 

 

AAARHH.. DAME-dumle.:hjerte:.

 

Jeg har altid vaeret saa forelsket i Dumle... Retfaerdigvis var det vist ogsaa hans historier der var med til at goere det helt sikkert for mig at det var en cocker jeg skulle ud i... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
hahaha - :mrgreen: - ja vi holdt kun vores "ingen hvalp i sengen" i 1 dag og "ingen hvalp i sofaen" i en uge ca :blink:

 

men ved du hva? det er hyyyyyyyyggeligt :mrgreen:

 

Jeg holder haardt paa det med sengen... :cool:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(og det har saa resulteret i at jeg sover mest paa sofaen nu)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...