Gæst Multi Skrevet Oktober 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hej alle Jeg opdagede i går, at min hund, en Coton de Tuléar, pludselig har fået mælk i patterne. Hvordan kan dette være? Hun var i løbetid sidste gang i midten af juli, og hun har ikke hvalpe; er ej heller gravid. Kan det være falsk drægtighed? Synes dog bare ikke hun har vist andre tegn på dette... Hjælp til opklaring/forklaring på dette modtages med kyshånd, da jeg er en anelse forvirret over, hvorfor min hund nu pludselig har mælk... Tak på forhånd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2013 Ja, det er nok falsk drægtighed. Min første hund (faktisk også en coton) blev falsk drægtig, og i starten havde hun heller ikke andre symptomer end at hun fik mælk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2013 Klart falsk drægtighed.du kan få etmmiddel ved dyrlægen der stopper mælk e produktionen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2013 Din dyrlæge vil nok kun give galastop (hormonpræperat), hvis din hund er vældig pzykisk påvirket, eller får betændelse i mælkekirtler. Hold øje med at der ikke kommer rødme og varme i kirtlerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts