Hop til indhold

hvilket billede skal vi vælge?


Gryn
 Share

hvilket billede  

38 stemmer

  1. 1. hvilket billede

    • nummer 1
      1
    • nummer 2
      1
    • nummer 3
      26
    • nummer 4
      2
    • nummer 5
      8


Recommended Posts

Jeg har også stemt på nr. 3 :-D Jeg synes at det er et rigtig godt billede og så kan, som de andre siger, nr. 5 være indeni (hvis det er sådan nogle folde-sammen-nogen :-D).

 

 

Gryn, du er godt klar over at du nu er nødt til at sende et julekort til os som har stemt ik'? :mrgreen: Vi skal jo se hvad vi lokkede dig ud i :blink:

Skal jeg nok, men jeg mangler adresser ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nr 3 som forside og så nr 5 indeni kortet evt beskåret en smule :) Så jeg har stemt nr 3.

Tak, har tænkt at beskære, og måske gør hende mere lys.

 

De er alle sammen gode, men der er mest julestemning over nr 3 og 5...og jeg kan bliver ved med at skifte mening om hvilket et der er bedst af de to :mrgreen:

Du lyder som en politiker der ikke kan vælge side:mrgreen:

 

Jahh, julekort fra Gryn! :5up:

Adresse tak:!:

Link til indlæg
Del på andre sites

...SURT! Jeg er IGEN uenig... :roll:

 

Såvidt jeg kan se, er der kun ét billede, der er skarpt nok til at egne sig til udprintning.. -Nemlig nr. 1.

Det er ærgerligt, at der mangler en lillebitte smule foroven... Måske er hovedet helt på originalbilledet... Ellers ville man nok ikke lægge mærke til det hvis der kom en ramme om.

 

Hvis de andre billeder havde været lige så skarpe, så ville jeg osse have valgt et af vinterbillederne...

 

---Men hvis julekortene ikke skal være ret store, så kan det da godt være, at nr. 3 er skarpt nok.

 

Start med at udprinte et prøvetryk af alle billederne i den størrelse, du vil have kortene..... ---Og selvfølgelig med så høj opløsning og så god billedkvalitet (på printeren) som muligt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Er manglende adresse eneste hindring, så kan du se frem til at blive tæppebombet med PM'er med adresser :-D:cool: Hvormange medlemmer er det nu vi er herinde :hmm: :mrgreen:

 

Men JEG sagde det først!!! :klovn: Så hvis der er kvote på, så er jeg heldigvis sikret :klap2:

 

 

 

Men så skal jeg også nok sende et den anden vej, hvis det lykkes mig at få lavet nogen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...