Gæst DorteDK Skrevet Oktober 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hejsa, jeg har de sidste dage bemærket at min unge lab har en anden haleføring end han plejer. Når han er ude at gå tur så ligner halen et lille l (bogstavet L), altså halen står vandret ud i luften men de sidste 5-10 cm bøjer til den ene side. Hvad betyder det? Det er ikke på hele gåturen halen er sådan, den er mest vandret eller sænket logrende Så snart han kommer hjem til den gamle så logrer han i cirkler, det gør den gamle så også. Jeg har undersøgt halen for brud men herhjemme er halen "normal" eller det vil sige den logrer konstant når vi er hjemme Nogen der har et bud/ved hvad dette signal betyder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2013 billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2013 Har desværre ikke et billede af det. Havde ingen kamera med i dag på turen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2013 var de kun idag han gjorde det? Generelt er en buet halespids tegn på selvsikkerhed, så måske han har duften en "konkurrent" han lige kom lidt i stemning af - hvem ved. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2013 var de kun idag han gjorde det? Generelt er en buet halespids tegn på selvsikkerhed, så måske han har duften en "konkurrent" han lige kom lidt i stemning af - hvem ved. han har vel gjort det en lille uges tid, men det lyder rigtig som du skriver der bor nemlig en lille hund i den hæk han skulle dufte i til aften og da buede halespidsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Kan han have en fibersprængning ? det havde en af mine engang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Kan han have en fibersprængning ? det havde en af mine engang. Hmm det skal jeg da lige ha kigget på - han logrer jo meget og rammer ofte dørkarme så hmm jeg må lige ha det tjekket - tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Kan han have en fibersprængning ? det havde en af mine engang. Jeg glemte helt at spørge hvordan kurerer man en fibersprængning på en hundehale? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Louis var i dag som et l opad .., Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Louis var i dag som et l opad .., he he jeg tror min gør det når han dufter i dame-hunde-tis så blir halen et l Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Nu er min jo en tæve på trods af det maskuline navn men havde også indtrykket at hun glædede sig over mandehørm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Min Golden på 17 mdr. gør det når vi passerer et bestemt hus på turen. Der bor 2 labber. Køn kendes ikke, men tror at mindst en af dem er en intakt han. Når vi er kommet forbi, slapper han af i halen igen. Han har aldrig mødt husets beboere. Når vi passeret det hus hvor jeg ved at der bor en kastreret Border Collie gør han det ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Oktober 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2013 Jeg glemte helt at spørge hvordan kurerer man en fibersprængning på en hundehale?det er nogle år siden så jeg kan ikke rigtig huske om han måske fik noget smertestillende , men ikke andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 30, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2013 Så er min lille Zeus tjekket, der er ikke noget galt med halen, det er bare hans haleføring der til tider er sådan, tak for alle svarene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts