Hop til indhold

Novemberbilleder 2013


potil
 Share

Recommended Posts

Skønne billeder - Luna ;-) som bærer mad også en lab, det kunne mine ikke, pose og det hele ville blive spist... Inca nøj hende ville jeg gerne møde hun er for lækker!

Luna som sniffer altså - hun ligner bare så meget min Zeus ;-)

Og alle de andre hunde hvor er de skønne ZAZU hende er jeg stadigvæk vild med ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 167
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Desværre er billedekvaliteten ikke den bedste, men det er tegningen.

Den er perfekt og min mand blev enormt glad :)

TAK[ATTACH=CONFIG]114074[/ATTACH]

 

WAUH hvor flot, du må gerne tegne mine to labber også da ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak:bighug:

 

Hendes far er hvid schæfer (hvid schweizisk), og det er vist ham hun slægter på i størrelsen:-)

 

De er virkelig også flotte. Vi møder ofte en hvid schæfer tæve, i den park vi kommer i. Amazing hedder hun, og med det dejligste temperament.

Inde i parken er der en kæmpe hæk, som fører videre hen til nogle kolonihaver, som vi mennesker har lidt svært ved at komme ind til. Der eelsker Rigmor at løbe ind og være. Og så kan jeg stå og vente indtil hun beslutter sig for, at hund vil komme ud igen :evil: Men med Amazing behøver jeg ikke.. Hun er der lige så snart Rigmor synes hund skal derind, og blokerer vejen med et kæmpe vov eller får hende med tilbage.. Skøøn hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...