Hop til indhold

Novemberbilleder 2013


potil
 Share

Recommended Posts

  • Svar 167
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[ATTACH=CONFIG]114277[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114278[/ATTACH]

 

Seee - :lun: Fantastisk fotograf - kan slet slet ikke blive træt af at se på billederne :hjerte:

 

Ihh en smuk kæmpe Bananna der sidder der. Jeg må vist få taget mig sammen til at få bestilt en tid til Bananna til fotograf i KBH kan jeg se, det er da skønne billeder.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

På standen med Luffe og en gæstefotograf! Fotografen er Hans Sørensen og ham tossen i den gule jakke er altså undertegnede...

 

luffe2013110501.jpg

 

luffe2013110502.jpg

 

luffe2013110503.jpg

 

luffe2013110504.jpg

 

luffe2013110505.jpg

 

luffe2013110506.jpg

 

luffe2013110507.jpg

 

Et spørgsmål: Hvorfor kommer mine billeder frem som miniaturer, og ikke som store billeder, som hos jer andre? Og hvad er det med et miniaturebillede? Jeg er vist blevet udmanøvreret af teknikken...

1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

KimJ - når du har indsat billederne kan du dobbeltklikke på dem og vælge mellem small, medium og large. Det driller nogle gange, så vent indtil du ser en gul pop-up ned i højre hjørne der siger "autogemt", for hvis det ikke lykkes første gang at forstørre dem, kan du gå tilbage i redigeringsfeltet, hvor du så kan vælge "genskab autogemt indhold", så behøver du ikke uploade dem igen.

 

Det vedhæftede miniaturebillede er det samme som det øverste - ved ikke lige hvorfor det sker.

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]114277[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114278[/ATTACH]

 

Seee - :lun: Fantastisk fotograf - kan slet slet ikke blive træt af at se på billederne :hjerte:

 

Hvor er de gode! De skal vist op på væggen :klap:

 

Og igen tillykke til smukke Caia! (og flot at hun ikke åd flaget ... Ozzie prøver hvert år :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hvor er de gode! De skal vist op på væggen :klap:

 

Og igen tillykke til smukke Caia! (og flot at hun ikke åd flaget ... Ozzie prøver hvert år :mrgreen:)

 

Hun bed flaget midt over, bølle hund. Og tak:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...