Hop til indhold

Knækket hjørnetand

Recommended Posts

Gæst MarianneLH

Hejsa

Rosa har knækket en hjørnetand. Min mand legede med hende med et bide tov. :hmm:Jeg tror ikke hun har skiftet tænder endnu, men jeg er ikke sikker. Hun er lige blevet 4 måneder. :rolleyes:

Jeg kan se der sidder en stump tilbage. Gode råd søges? :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er enig dyrlæge i morgen. Har lige prøvet det i sommers men min lab. Godt nok en for tand den blev trukket ud. Og det gør bare ondt at have en knækket tand når det er ind til nerven. Og det er kun dyrlægen der kan se det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarianneLH

Så har vi være ved dyrlæge. Jeg fik en tid kl. 14.20 og hun var jo enig med jer. Den tand skulle ud. Det var så heldig at hun kunne tage Rosa med det samme. Så hun blev der ude og jeg tog hjem med besked om at hente hende lidt i 17 når de lukkede. Da kl var 15.30 ringede de at Rosa var klar til at komme hjem og hun rigtig gerne vil hentes, så jeg satte mig i bilen og kørte der ud igen. Hjem igen 1400kr fattigere og med en hund der dinglende lidt. Nu har vi lige være ude og gå en lille tur. Rosa er træt men halen er ikke længere i ked af det retning. Så mange tak for hjælpen. Nu er Rosa og hendes mor glad igen.

Link til indlæg
Del på andre sites