Gæst Trinus Skrevet November 8, 2013 Rapporter Share Skrevet November 8, 2013 Hej HF Er der nogen her der kender til miltpruptur uden forudgående trauma eller sygdom i milten? Har haft kontakt med en hundeejer, som netop har mistet sin hund på den konto :0( Hunden var sund og rask, havde leget, været på gåtur, spist og drukket normalt hele dagen. Vågnede med et skrigen natten, og døde på vej til dyrlægen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hope Besvaret November 8, 2013 Rapporter Share Besvaret November 8, 2013 Kun oplevet miltruptur hos hund i forbindelse med milttumor (hæmangiosarkom). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret November 8, 2013 Rapporter Share Besvaret November 8, 2013 Netop, det kan jeg forholde mig til hvis milten i forvejen er syg med fx tumor, eller udsat for traume. At det bare sker helt akut, ud af det blå, både undrer og skræmmer mig. Dyrlægen havde sagt, at store racer var mest udsat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 8, 2013 Rapporter Share Besvaret November 8, 2013 sådan oplevede vi en akut lungeblødning for 10 år siden. Totalt ud af det blå og dyrlægen kunne ikke forklare hvorfor det skete, de ved bare at det nogle gange sker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts