Hop til indhold

Søger testpersoner til spørgeskema

Recommended Posts

Hej allesammen

Jeg skal i gang med en ny undersøgelse på universitetet, og søger nogle testpersoner til mit spørgeskema. Det handler bare om at læse spørgeskemaet, og bagefter give mig noget feedback på, hvad der fungerer og ikke fungerer, om der er noget der er uklart, om der er nogle områder jeg ikke har med og lign.

Projektet handler om hundeloven og hundeejernes syn på politiet. Målgruppen er hovedsageligt ejere af ulovlige racer eller hunde der minder om dem / ligner dem, men jeg skal også bruge en kontrolgruppe, så ejere af andre racer er også meget velkomne.

Tak på forhånd til alle der vil hjælpe :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:Det er ikke kun hundeejere der har en mening om tingene, synes lige jeg vil nævne det, fordi især den del af hundeloven har almene interesser indblandet! :genert:

Nej, det er jeg klar over :-) Men jeg bliver nødt til at afgrænse problemstillingen på en eller anden måde, da jeg hverken har ressourcer eller sideantal (universitetet angiver et max. sideantal på projekter) til at skulle inddrage alle og enhver.

Link til indlæg
Del på andre sites