Gæst Caligo Skrevet November 11, 2013 Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 Hej allesammen Jeg skal i gang med en ny undersøgelse på universitetet, og søger nogle testpersoner til mit spørgeskema. Det handler bare om at læse spørgeskemaet, og bagefter give mig noget feedback på, hvad der fungerer og ikke fungerer, om der er noget der er uklart, om der er nogle områder jeg ikke har med og lign. Projektet handler om hundeloven og hundeejernes syn på politiet. Målgruppen er hovedsageligt ejere af ulovlige racer eller hunde der minder om dem / ligner dem, men jeg skal også bruge en kontrolgruppe, så ejere af andre racer er også meget velkomne. Tak på forhånd til alle der vil hjælpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret November 11, 2013 Rapporter Share Besvaret November 11, 2013 Jeg vil da gerne være med! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret November 11, 2013 Rapporter Share Besvaret November 11, 2013 Jeg vil da gerne være med! Tak for det Jeg har sendt dig spørgeskemaet i en privat besked. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret November 11, 2013 Rapporter Share Besvaret November 11, 2013 :hmm:Det er ikke kun hundeejere der har en mening om tingene, synes lige jeg vil nævne det, fordi især den del af hundeloven har almene interesser indblandet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret November 11, 2013 Rapporter Share Besvaret November 11, 2013 :hmm:Det er ikke kun hundeejere der har en mening om tingene, synes lige jeg vil nævne det, fordi især den del af hundeloven har almene interesser indblandet! Nej, det er jeg klar over Men jeg bliver nødt til at afgrænse problemstillingen på en eller anden måde, da jeg hverken har ressourcer eller sideantal (universitetet angiver et max. sideantal på projekter) til at skulle inddrage alle og enhver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret November 11, 2013 Rapporter Share Besvaret November 11, 2013 Tak .... Så kan selv jeg se problemet! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 12, 2013 Rapporter Share Besvaret November 12, 2013 Jeg melder mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 12, 2013 Rapporter Share Besvaret November 12, 2013 Jeg vil også gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret November 12, 2013 Rapporter Share Besvaret November 12, 2013 Jeg har sendt spørgeskemaet til jer begge to. Tak for hjælpen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 12, 2013 Rapporter Share Besvaret November 12, 2013 Oss mig oss mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret November 12, 2013 Rapporter Share Besvaret November 12, 2013 Oss mig oss mig Jeg har også sendt det til dig nu Tak for hjælpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 12, 2013 Rapporter Share Besvaret November 12, 2013 Melder mig også frivilligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret November 12, 2013 Rapporter Share Besvaret November 12, 2013 Også mig!!:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret November 12, 2013 Rapporter Share Besvaret November 12, 2013 Jeg vil også gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret November 12, 2013 Rapporter Share Besvaret November 12, 2013 Jeg har sendt det til jer alle tre. Tak for hjælpen, det er dejligt at folk er så hjælpsomme herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts