Hop til indhold

Hvad vil du gerne høre mere om?


Gæst snevinter
 Share

Jeg ville gerne deltage  

33 stemmer

  1. 1. Jeg ville gerne deltage

    • hvis foredraget holdes på Sjælland
      13
    • hvis foredraget holdes i Midtjylland
      19
    • Begge steder er ok med mig
      1


Recommended Posts

Gæst snevinter

Har du nogle gange spørgsmål til det mad som din hund får? Jeg er ved at se om jeg kan stable et foredrag på benene om ernæring.

 

Foredragsholder er fra USA, har uddannelse, erfaring og altid nyeste viden indenfor tørfoder, hundefoderindustrien, hjemmelavet, rå/barf, foder og sygdomme/helseproblemer, urter/tilskud osv. Hun er virkelig en super 'opslagsbog' og har desuden erfaring med at udarbejde foderplaner for hunde af alle typer, også hunde med helse problemer. Jeg kommer med navn senere, skal lige have nogle detaljer på plads.

 

Jeg skal have fundet et sted til foredraget osv, og laver derfor en afstemning for at se hvor der er mest interesse for foredraget :mrgreen:

 

Men, jeg vil også rigtigt gerne høre om hvilke ting der ville interessere jer i forbindelse med foredraget - for foredragsholderen har bred viden og kan komme ind på en hel masse - og der er jo ikke tid til det hele, da foredraget hellere skal gå i dybden end at spænde bredt. Så hvad ville interessere jer mest?

 

Smid jeres tanker herind, brainstorm bare, og kom med nogle ideer. Hvad vil i gerne vide mere om? :vinken:

 

PS - har ingen erfaring med at stable foredrag på benene, men har dog fået overtalt foredragsholder. Men hvis i har tips til resten må i gerne skrive om det også :mrgreen:

Redigeret af snevinter
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst c-schneiders

Hmm er fyn er overset landsdel ?

 

Personligt ville jeg hverken kører til Sjælland eller midtjylland for et foredrag, men omvendt er der nok heller ikke mange der gider køre fra sjælland eller midtjylland til fyn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Hmm er fyn er overset landsdel ?

 

Personligt ville jeg hverken kører til Sjælland eller midtjylland for et foredrag, men omvendt er der nok heller ikke mange der gider køre fra sjælland eller midtjylland til fyn.

 

 

Der er ikke noget som er bestemt endnu. Jeg tog bare to yderligheder, for ligesom at se situationen an før jeg begynder at ringe rundt til mulige foredragslokaler eller hosts.

 

Fyn er fin :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm er fyn er overset landsdel ?

 

Personligt ville jeg hverken kører til Sjælland eller midtjylland for et foredrag, men omvendt er der nok heller ikke mange der gider køre fra sjælland eller midtjylland til fyn.

 

Orkkk - vi er vist mange der kører over en del broer for at deltage i et arrangement vi finder interessant (og vi betaler også penge for det ;-)).

 

Men sådan er det jo ligegyldet hvad emnet er - Er man interesseret nok, så tager man gerne turen hvis man har økonomien til det og tiden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jylland jylland jylland!

 

 

Jeg håber lidt at udnytte at hun er taget herover - og se om jeg kan få to foredrag eller måske et seminar + et foredrag ud af hende, hvor man så kan komme til et i jylland og et på øerne.

 

Men .... det er bare sådan nogle tanker jeg gør mig, som slet ikke nødvendigvis er realistiske :mrgreen:

 

Har fået nogle gode tips fra hundegalleri ind til videre også :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Orkkk - vi er vist mange der kører over en del broer for at deltage i et arrangement vi finder interessant (og vi betaler også penge for det ;-)).

 

Men sådan er det jo ligegyldet hvad emnet er - Er man interesseret nok, så tager man gerne turen hvis man har økonomien til det og tiden :mrgreen:

 

nemmerli :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst c-schneiders

Jeg krydser gerne Lillebælt for et godt foredrag, men det skulle helst forblive i sønderjylland.

Storebælt har jeg det lidt skidt med, jeg er sq for nærrig til at køre på den bro og gør det kun hvis det er absolut nødvendigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville også være interesseret i sådan et fordrag, men kun på sjælland :blink:

 

Et emne jeg syntes kunne være rigtig interessant, er foderallergi. Hvad skaber det, og hvordan kan det undgås? Jeg er godt klar over at der kan være forskellige typer, men der er måske en der er mere udbredt end andre.

 

Men alt i alt, et spændende emne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg ville også være interesseret i sådan et fordrag, men kun på sjælland :blink:

 

Et emne jeg syntes kunne være rigtig interessant, er foderallergi. Hvad skaber det, og hvordan kan det undgås? Jeg er godt klar over at der kan være forskellige typer, men der er måske en der er mere udbredt end andre.

 

Men alt i alt, et spændende emne :-D

 

Tak for tippet - dejligt med lidt input.

 

Allergi er faktisk noget som jeg tror hun vil kunne give en masse interessant information om. Også noget der måske viger lidt fra hvad man normalt hører - men det er bare et indtryk jeg har. Godt forslag :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
:pift:

 

Øhhhhhhhhhhhhh

 

 

:mrgreen:

 

nu er vi i gang med gæt og grimasser eller hvad? :mrgreen:

 

 

.....der var åbenbart sket lidt mere i tråden, som jeg ikke lige var klar over. Næste gang skriver du bare med større skrift, så skal jeg nok fange den ;-)

 

...og så fik tanten lige et job hun ikke spurgte efter he he :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nu er vi i gang med gæt og grimasser eller hvad? :mrgreen:

 

 

.....der var åbenbart sket lidt mere i tråden, som jeg ikke lige var klar over. Næste gang skriver du bare med større skrift, så skal jeg nok fange den ;-)

 

...og så fik tanten lige et job hun ikke spurgte efter he he :mrgreen:

 

Pas på - jeg kan råbe meget højere end Gryn :-D

 

Helt op i skriftstørrelse 7 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...