Hop til indhold

R.I.P. Dumle, vores elskede tumling!


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Føler virkelig med jer :bighug:

 

Dumle var og er noget specielt, så det er jo desværre helt naturligt det gør så ondt på jer at miste ham.

Men det er så stort i kan se ud over jeres egne behov og sorg og jeg er sikker på at Dumle sidder på den anden side af regnbuebroen og er jer evigt taknemmelige for den store og tunge beslutning i har måtte tage for hans skyld.

 

Har desværre ikke nogen vise ord om hvornår smerten forsvinder..... Har ikke selv mistet en hund endnu, men har mistet mennesker der har stået mig nært og tror ærlig talt jeg vil tage tabet af mine hunde lige så hårdt.

Og det tog lang tid inden jeg var ovenpå igen.

Men tilgengæld så bliver det stille og roligt bedre og pludselig en dag, så sidder man og smiler over et eller andet man mindes.

 

Mange tanker til jer :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan slet ikke forklare hvor ondt det gør... men til Jer der har prøvet det vil jeg bare gerne høre... hvornår bliver det bedre?! Hvornår stopper det med at gøre så ondt? Hvornår stopper tanken om ham med at pludselig springe ind i hovedet på mig og give mig tårer i øjnene? Vi er ikke i tvivl om at vi tog den rigtige beslutning og Dumle er et bedre sted, men verden er bare så tom uden ham! Hvornår kan man huske tilbage på alle de gode minder med et smil på læben, uden samtidig at overvældes af sorg og blive mindet om den dag man sagde farvel?

Det vil formentlig vare meget længere at komme over sorgen, end hvis Dumle havde været en træt, gammel hund. Det er så uretfærdigt (dumt ord), når en hund må aflives alt, alt for tidligt gr. sygdom.

 

Jeg føler med jer. Jeg har selv været der. Det var hæsligt.

 

Men det BLIVER bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...