Hop til indhold

Forstår intet???


Gæst Herman
 Share

Recommended Posts

Godaften.

 

Er er der nogle der kan svare mig på hvorfor mine tråde er lukket???

 

og hvorfor i bliver ved med at kalde mig troll??

 

Mit spørgsmål i går var meget alvorligt for mig da jeg er ved at være træt af at få hunde sæd på min fingre hver gang jeg skal løfte ham. Og i øvrigt også er træt af at der er kisteret diverse steder hver gang han har humpet.

 

Syntes det er for dårligt at i ikke tager folk seriøst her inde.

 

Et et ordentlig svar bedes ellers så spar mig for jeres kommentarer, tak!!

Link til indlæg
Del på andre sites

et ordentligt svar????

 

 

Det har du nu fået flere gange, flere forskellige steder, du vender bare aldrig tilbage og giver respons på svarene.

 

Det nuværende "problem" er også usandsynligt nemt at svare på, hvilket du også har fået bl.a. i tråden om humperiet: Det er et symptom på at der er noget andet galt.

Hvad vi andre gør: Bringer humperiet til standsning.

Hvad vi andre gør ved hundesæd: Tja. Når første problem er løst, er der ikke et problem nummer 2. Indtil da: Find ud af en løsning selv. Hvis det er et problem for dig med våde naller, så må du jo vaske kræet under maven hver gang den har humpet. Hvis ikke det er så stort et problem, hvad skal du så med en tråd i første omgang om det?

 

 

Og hvad angår troll bemærkninger...... De spørgsmål du stiller, den manglende respons på svarene, og i det hele taget hele historien bag din tilstedeværelse skriger troll..

Hvad er det man siger: Hvis det lugter af, hvis det ligner, og hvis det smager af, så er det nok...... eller sådan i den dur.

Link til indlæg
Del på andre sites

du har oprettet en afstemning om vor tit folkshunde onanere, det virker meget meget underligt vad skal du bruge den information til er det bare af intrerasse eller??.

 

drejer det sig om at du vil ha stoppet den adfærd,??.

 

eller vil du ha en metode til at fejerne sæden fra pelsen,??.

 

vis det er fordi du syns det er klampt at få sæd på fingerne når du lyfter hunden så kan du vel bare ladever at lyfte rundt på hunden og vis ikke må du jo enten fjerne sæden eller tage noget om henderne når du lyfter på den personligt forstår jeg ikke det skulle være svært at finde en løsning på så sempelt et problem.

 

den måde du har formuleret di to inlæg på som nu er lukket virker som en ren provokation det er nog osse derfor ingen kan tage dig alvorligt,

 

en Troll er en person som opretter sig på en net,side med det eneste formål at lave tåblige og provokerne debatter,

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...