Hop til indhold

Julegaven til hunden(e) ;-)

Recommended Posts

Gæst DorteDK

Ja som overskriften siger - hvad har købt eller påtænker I at købe til hunden i julegave?

Jeg har jo fået lavet to flotte halsbånd med Walther og Zeus broderet på - det var faktisk deres julegave, men jeg synes de var så flotte at de allerede har fået dem :oops:

Så nu er jeg gået i tænkeboksen - hvad skal de nu have til jul :-) et tyggeben (stort) er altid et hit og det er købt og pakket ind - men må hellere finde en lille ting mere ;-)

Hvad med Jer? Hvad giver I hunden(e).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går totalt i selvsving:oops: Bella synes det er SÅ fedt at få gaver og pakke op, og hun nyder juleaften. Nogle gange komme hun til at stjæle en menneske-gave for at pakke mere op:lol:

Så hun (og de andre hunde i familien, Dolph, Chico og Zita) bliver så rigeligt begavet juleaften. Bella får i bunkevis af bamser, pivedyr, bolde og lækkerier, og alt bliver pakket ind for sig. De andre hunde får hvad der nu passer til dem, specielt elsker jeg at finde ting til Chico (Fedeberg), fordi han jo har lidt specielle behov mht. mad. Og af en eller anden grund har jeg et godt øje for hvilket legetøj han synes er sjovt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går totalt i selvsving:oops: Bella synes det er SÅ fedt at få gaver og pakke op, og hun nyder juleaften. Nogle gange komme hun til at stjæle en menneske-gave for at pakke mere op:lol:

Så hun (og de andre hunde i familien, Dolph, Chico og Zita) bliver så rigeligt begavet juleaften. Bella får i bunkevis af bamser, pivedyr, bolde og lækkerier, og alt bliver pakket ind for sig. De andre hunde får hvad der nu passer til dem, specielt elsker jeg at finde ting til Chico (Fedeberg), fordi han jo har lidt specielle behov mht. mad. Og af en eller anden grund har jeg et godt øje for hvilket legetøj han synes er sjovt.

HE HE det ER da hyggeligt at se sin hund pakke en gave ud - papir og bånd sprøjter til alle sider - så man kan komme ind til gaven :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

William har købt en kæmpe pivedyrs gris de skal fælles om og så har vi bestilt kødben og så får de sådan et legetøj der er godt for tænderne :)

Den gamle ELSKER at åbne hendes gave. Hun ligger ved juletræet og venter spændt :)

Min den gamle elsker det også ;-) er mere spændt på om gaverne bliver liggende i år pga Zeus nysgerrighed ;-) han var jo kun 4-5 mdr. sidste år til jul ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi giver ikke hundene julegaver. Synes ikke det er nødvendigt, de får sgu gaver hele året :mrgreen:

Min mor og Caspers forældre er til gengæld all in for gaver til hundene. Det plejer at være noget tyggebenshalløj, som de altid lige forhører sig om de må få inden :lol: En gang imellem får de et stykke legetøj, som diskret bliver gemt væk med det samme af mig eller Casper, for Mollie kan ikke finde ud af at dele.

Men nænner ikke at sige noget til dem, for de synes det er så hyggeligt at hundene også er en del af juleaften på dét punkt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hunde plejer altid at få julegaver, men i år ved jeg sgutte. Jeg skal fejre jul sammen med mine forældre, og da min far er meget træt og svag bli'r der skåret ned på alt, og vi må se på selve dagen hvor meget han orker. Så jeg tror nok at Iso bare bli'r forkælet i største almenhed i juleferien! :lol: Men finder jeg Det Perfekte Halsbånd, så bli'r der måske en lille julegave alligevel...

Link til indlæg
Del på andre sites

De allerbedste og hyggeligste juleaftener, det var dem med Sitto! :cry::lun: Hun ELSKEDE at pakke gaver op, og fik altid (!) snust sig frem til sin egen pakke under træet - også selvom det bare var et pivedyr el.lign. Nogle gange luskede hun hen til træet mens vi spiste, fandt sin gave og skyndte sig ud i sin kurv med den, for at pakke den op :hjerte: Holdnukæft hvor jeg dog savner hende.....

Pigerne får også julegaver, en bamse hver regner jeg med og en lækker tyggeting. De bliver dog pakket op om eftermiddagen, da mine svigerforældre har deres hunde med om aftenen, og deres ene hund kan godt have lidt ressourceforsvar, og Zazu bliver meget hurtig sur på deres anden hund (da hun bare ikke forstår et nej eller en hentydning fra hundene selv, så Zazu har mistet al tålmodighed overfor hende!) derfor undgår vi pakker osv når de er sammen. Så det bliver altså om eftermiddagen. Og så plejer de også at få gaver fra min mor og svigerforældre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal holde jul hos min ret så savl-forskrækkede søster i år :b men jeg har allerede købt diverse små ting til dyret :-) nogle aktiverings tyggeting, en b'seen lygte, nogle bamser, en gnawler og så fik Inca et bur i adventsgave :-D det tager vi med så hun kan savle derinde xD ved mine forældre også giver lidt gaver til deres "barnebarn" ♥ glæder mig til at se hende pakke op :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Inca :lun: kan slet ikke forstå der står "min dejlige grimme hund" jo dejlig men ikke grim :-P hvad er det nu hun er blanding af ? hun er bare så smuk ;-)

Haha, hvor er du sød :D Altså, jeg synes jo hun er verdens dejligste, smukkeste og sødeste hund, meeeen...Har du set dét billede i stort format?! :b

[ATTACH=CONFIG]114689[/ATTACH] (Kan ikke lige selv gøre det større, men tror du kan trykke på det og se det i større format ^^)

Hun har de grimmeste udtryk! Og så hendes dejlige underbid, det giver også anledning til en maaaasse sjove og grimme ansigter :D

Endnu et eksempel: 32619_10152741691960387_2030103394_n.jpg

Men ja hvad hun er.... det er (desværre) et godt spørgsmål, som ikke engang JEG kan svare på :-( Hun er solgt til mig som en Old English Bulldog (vidste INTET da jeg købte hende -.- de var søde mennesker, men de snød mig noget så groft :cry:) DOG er jeg kommet frem til at hun godt kunne være en "Bully bordeaux" (Mix af Dogue de Bordeauxog bullmastiff), men aner det desværre ikke 100% :???:

"Bully bordeax":

551296_10153266732705387_270661320_n.jpg

Inca:

305861_10152762761260387_2142425556_n.jpg

BullyBordeauxDoguedeBordeauxcrossBullmastiff11MonthsOldHybridDog2-2.jpg

BullyBordeauxDoguedeBordeauxBrindleBullmastiffPuppy4Months.jpg

564724_10152080968780387_403936847_n.jpg

582643_10152080968390387_674175197_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg giver Taiki et hus på landet. :-D

"Huset" er nu bare en ungdomsbolig, med en kæmpe sø i baghaven, store marker og enge omkring, en skov lige i nærheden, stranden 20 min. væk. Men jeg har ikke råd til at give ham andet til jul end dét - og synes faktisk selv, at det er helt okay at Taiki sådan må "nøjes".

(Havde jeg ikke haft Taiki, var jeg ikke flyttet på landet.)

Link til indlæg
Del på andre sites