Gæst DorteDK Skrevet December 3, 2013 Rapporter Share Skrevet December 3, 2013 Ja som overskriften siger - hvad har købt eller påtænker I at købe til hunden i julegave? Jeg har jo fået lavet to flotte halsbånd med Walther og Zeus broderet på - det var faktisk deres julegave, men jeg synes de var så flotte at de allerede har fået dem Så nu er jeg gået i tænkeboksen - hvad skal de nu have til jul et tyggeben (stort) er altid et hit og det er købt og pakket ind - men må hellere finde en lille ting mere Hvad med Jer? Hvad giver I hunden(e). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Ingenting Tror hunden er pænt ligeglad om den får gaver, eller om det er Jul Mine hundes behov tilgodeses over hele året - så det tror jeg rækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Selvfølgelig er det menneskets behov at give en julegave :blink: Jeg synes, det er hyggeligt. Mine har altid fået en ting under træet. Min gamle hanhund fik altid en bamse. B har også fået bamse eller tyggeting. Han pakker selv pakken ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Jeg går totalt i selvsving:oops: Bella synes det er SÅ fedt at få gaver og pakke op, og hun nyder juleaften. Nogle gange komme hun til at stjæle en menneske-gave for at pakke mere op:lol: Så hun (og de andre hunde i familien, Dolph, Chico og Zita) bliver så rigeligt begavet juleaften. Bella får i bunkevis af bamser, pivedyr, bolde og lækkerier, og alt bliver pakket ind for sig. De andre hunde får hvad der nu passer til dem, specielt elsker jeg at finde ting til Chico (Fedeberg), fordi han jo har lidt specielle behov mht. mad. Og af en eller anden grund har jeg et godt øje for hvilket legetøj han synes er sjovt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Jeg går totalt i selvsving:oops: Bella synes det er SÅ fedt at få gaver og pakke op, og hun nyder juleaften. Nogle gange komme hun til at stjæle en menneske-gave for at pakke mere op:lol: Så hun (og de andre hunde i familien, Dolph, Chico og Zita) bliver så rigeligt begavet juleaften. Bella får i bunkevis af bamser, pivedyr, bolde og lækkerier, og alt bliver pakket ind for sig. De andre hunde får hvad der nu passer til dem, specielt elsker jeg at finde ting til Chico (Fedeberg), fordi han jo har lidt specielle behov mht. mad. Og af en eller anden grund har jeg et godt øje for hvilket legetøj han synes er sjovt. HE HE det ER da hyggeligt at se sin hund pakke en gave ud - papir og bånd sprøjter til alle sider - så man kan komme ind til gaven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 2 ud af 3 trænger til nye halsbånd, så måske jeg skulle få mig taget sammen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 William har købt en kæmpe pivedyrs gris de skal fælles om og så har vi bestilt kødben og så får de sådan et legetøj der er godt for tænderne Den gamle ELSKER at åbne hendes gave. Hun ligger ved juletræet og venter spændt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 William har købt en kæmpe pivedyrs gris de skal fælles om og så har vi bestilt kødben og så får de sådan et legetøj der er godt for tænderne Den gamle ELSKER at åbne hendes gave. Hun ligger ved juletræet og venter spændt Min den gamle elsker det også er mere spændt på om gaverne bliver liggende i år pga Zeus nysgerrighed han var jo kun 4-5 mdr. sidste år til jul Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Duffy får en tandrensning, og selve juleaften får hun et nyt plysdyr... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Vi giver ikke hundene julegaver. Synes ikke det er nødvendigt, de får sgu gaver hele året Min mor og Caspers forældre er til gengæld all in for gaver til hundene. Det plejer at være noget tyggebenshalløj, som de altid lige forhører sig om de må få inden En gang imellem får de et stykke legetøj, som diskret bliver gemt væk med det samme af mig eller Casper, for Mollie kan ikke finde ud af at dele. Men nænner ikke at sige noget til dem, for de synes det er så hyggeligt at hundene også er en del af juleaften på dét punkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Vores hunde plejer altid at få julegaver, men i år ved jeg sgutte. Jeg skal fejre jul sammen med mine forældre, og da min far er meget træt og svag bli'r der skåret ned på alt, og vi må se på selve dagen hvor meget han orker. Så jeg tror nok at Iso bare bli'r forkælet i største almenhed i juleferien! Men finder jeg Det Perfekte Halsbånd, så bli'r der måske en lille julegave alligevel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Overvejer om mine skal have en boldkanon... ellers ligger der mange ting under træet til hundene. Alt lige fra skåle, tørret lever, legetøj osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Her får hundene nogle store lækre kalve knogler at hygge sig med, de får ikke indpakkede gaver, men hygge som os andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 De allerbedste og hyggeligste juleaftener, det var dem med Sitto! Hun ELSKEDE at pakke gaver op, og fik altid (!) snust sig frem til sin egen pakke under træet - også selvom det bare var et pivedyr el.lign. Nogle gange luskede hun hen til træet mens vi spiste, fandt sin gave og skyndte sig ud i sin kurv med den, for at pakke den op :hjerte: Holdnukæft hvor jeg dog savner hende..... Pigerne får også julegaver, en bamse hver regner jeg med og en lækker tyggeting. De bliver dog pakket op om eftermiddagen, da mine svigerforældre har deres hunde med om aftenen, og deres ene hund kan godt have lidt ressourceforsvar, og Zazu bliver meget hurtig sur på deres anden hund (da hun bare ikke forstår et nej eller en hentydning fra hundene selv, så Zazu har mistet al tålmodighed overfor hende!) derfor undgår vi pakker osv når de er sammen. Så det bliver altså om eftermiddagen. Og så plejer de også at få gaver fra min mor og svigerforældre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Det lyder både sødt og hyggeligt Sitto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Jeg overvejer at købe 4 orbiloc lamper.... Men ellers får de ikke noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Vi skal holde jul hos min ret så savl-forskrækkede søster i år :b men jeg har allerede købt diverse små ting til dyret nogle aktiverings tyggeting, en b'seen lygte, nogle bamser, en gnawler og så fik Inca et bur i adventsgave det tager vi med så hun kan savle derinde ved mine forældre også giver lidt gaver til deres "barnebarn" ♥ glæder mig til at se hende pakke op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 4, 2013 Rapporter Share Besvaret December 4, 2013 Inca kan slet ikke forstå der står "min dejlige grimme hund" jo dejlig men ikke grim hvad er det nu hun er blanding af ? hun er bare så smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret December 5, 2013 Rapporter Share Besvaret December 5, 2013 Inca kan slet ikke forstå der står "min dejlige grimme hund" jo dejlig men ikke grim hvad er det nu hun er blanding af ? hun er bare så smuk Haha, hvor er du sød Altså, jeg synes jo hun er verdens dejligste, smukkeste og sødeste hund, meeeen...Har du set dét billede i stort format?! :b [ATTACH=CONFIG]114689[/ATTACH] (Kan ikke lige selv gøre det større, men tror du kan trykke på det og se det i større format ^^) Hun har de grimmeste udtryk! Og så hendes dejlige underbid, det giver også anledning til en maaaasse sjove og grimme ansigter Endnu et eksempel: Men ja hvad hun er.... det er (desværre) et godt spørgsmål, som ikke engang JEG kan svare på :-( Hun er solgt til mig som en Old English Bulldog (vidste INTET da jeg købte hende -.- de var søde mennesker, men de snød mig noget så groft ) DOG er jeg kommet frem til at hun godt kunne være en "Bully bordeaux" (Mix af Dogue de Bordeauxog bullmastiff), men aner det desværre ikke 100% "Bully bordeax": Inca: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret December 5, 2013 Rapporter Share Besvaret December 5, 2013 Jeg giver Taiki et hus på landet. "Huset" er nu bare en ungdomsbolig, med en kæmpe sø i baghaven, store marker og enge omkring, en skov lige i nærheden, stranden 20 min. væk. Men jeg har ikke råd til at give ham andet til jul end dét - og synes faktisk selv, at det er helt okay at Taiki sådan må "nøjes". (Havde jeg ikke haft Taiki, var jeg ikke flyttet på landet.) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 5, 2013 Rapporter Share Besvaret December 5, 2013 Jeg tror, han skal have et kødben af en eller anden art. Sikkert et af tørret et, der kan ligge under juletræet. Og det bliver selvfølgelig pakket ind, jeg skal se om Bobo kan finde ud af at pakke op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret December 6, 2013 Rapporter Share Besvaret December 6, 2013 Jeg tror hundene her får noget tyggeting af en slags, jeg ved ikke helt præcis hvad endnu. De plejer også at få en gave fra min mor. Vi giver også, eller hundene gør :blink:, en lille gave til min søsters kat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts