Hop til indhold

Månedens hund december 2013


Dorte
 Share

Recommended Posts

Månedens hund december 2013

"Hunde i sneen"

 

Dit valgte billede sendes til Dorte som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd eller hjælpe-indlæg. Vis profil: Dorte - Hunde Forum

HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. december kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i upload, bliver dette sorteret fra.

Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

I denne måned må der gerne være flere hunde på billedet. Du skal dog eje den ene af de afbilledede hunde. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes.Denne måneds kategori er valgt af oktober måneds vinder.

 

 

Præmie:

 

 

 

 

 

 

 

  • 1. stk revisorpose med hunde-forum.dk tryk.

 

 

 

 

Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien!

Redigeret af Dorte
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det jo ikke sikkert at der bliver lejlighed til at tage billeder i denne kategori i år. Kan man bruge "gamle" billeder, hvis de ikke har været vist før?

 

Det må også gerne have været vist før. Den sætning med "alle billeder skal være nye for alle" henviser bare til dengang, der blev lavet hjælpetråde, hvor folk kunne poste forskellige billeder og skrive "skal jeg vælge det her eller det her til afstemningen", så man på forhånd vidste hvilke billeder, der var blevet sendt ind, før afstemningen startede.

 

 

Dorte, måske skulle man overveje at ændre teksten, så der bare står "Ingen hjælpetråd" og ikke noget med, at billedet skal være nyt for alle? Det er jo ikke første gang, at den sætning har skabt forvirring. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig.

Der vil - og har altid været - kategorier, som ikke alle kan være med til.

Hej jeg kan ikke finde ud af at sende billedet til dig, når jeg skriver privat besked, kan jeg ikke vedhæfte billedet ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne he he det med ens hund ligner en der har fået tæsk med nisse hue på :-D Gjorde min hund vist også lidt og en fejl jeg sendte det billed til Dorte :lol: for var tydeligt et dårligt billed da jeg ingen stemmer fik ha ha men var rigtigt svært bare at få taget det jeg havde da min hund klart syntes det var unaturligt at skulle have nisse hue på :) nå men som jeg skrev er det bare min mening , selvom det svært at finde en kategori alle ka være med på :) det vel i orden og have det sådan :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

pinpoynter tror det var en inddirekte måde at kalde mig meget barnlig på at du skriver der har været børn og unge aktive brugere som det aldrig har været et problem for :rolleyes: måske andre har tænkt det samme som mig unden at sig noget om det :slem: jo ikke til at vide :fornaermet: men det ikke 1 gang jeg er blevet kaldt barnlig :lol: Og det har jeg det helt fint med , for ka være mere stædig end et lille barn, og have flere bamser på sengen end dem, så giver mening :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret!

 

Jeg finder det helt rimeligt at man ikke kan tilgodese alle, når der skal laves kategorier. Det ville jo betyde, at man lige så godt kunne lave samme kategori hver gang, nemlig Hundebilleder (Jeg forudsætter at alle her har adgang til mindst en hund?).

 

Jeg var også afskåret fra at deltage i sidste måned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...