Hop til indhold

Hjælp til klipning


Gæst Hansine53
 Share

Recommended Posts

Gæst Hansine53

Hej er der een herinde der kan og vil lære mig at klippe min bichon frise til udstilling?

Naturligvis mod betaling og først engang til februar, ca

vi bor i jylland :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hansine53

Jeg klipper hende selv nu ...og det går ret godt ...problemet er hendes hoved især det er rigtig vanskeligt ..og jeg kan ikke finde nogle bichon- klubber overhovedet i danmark :( ....og hvis jeg forespørger ved andre kenneler der udbyder klippekursus så er svaret at det kun er for deres egne hvalpekøbere desværre

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hansine53

Jeg er ikke mere medlem af småhundeklubben ....var det det 1. År jeg havde hende ......jeg har selv udstillet hende på 2skuer ....og fik god bedømmelse ( bortset fra hoved klipningen ) og vi har været på flere udstillinger og osse talt med flere for at få fif ...men et er jo at høre det noget andet at gøre det .....har osse kigget meget på youtube og set mange klippe anvisninger

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Hansine53
Jeg kan godt se at det er længe sidden at denne samtale sidst har været i gang. Men vil altså lige skrive at det ikke er ved alle hundeklipper at man må se med. Hos min må man slet ikke være i rummet da det kan gøre det svære for dem at klippe hunden.

 

Men håber du har fundet ud af noget andet :)

 

 

Hejsa ...nej det er rigtigt .....mange steder må man ikke.....men det jeg mangler er een der vil og kan lære MIG at klippe ...altså hvor jeg klipper og de viser hvordan :) ....men nej jeg er ikke heldig endnu.....dem jeg fik fat i ku alligevel ikke klippe en bichon .....den er osse een af de sværeste at klippe i ordentlig facon

Med venlig hilsen

kirsten

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...