Gæst tinadupont86 Skrevet December 11, 2013 Rapporter Share Skrevet December 11, 2013 Vores Westie gør som om den hører nogen fremmede gå rundt, selv om der ikke er nogen. Er der nogen der har lidt fif til, at få den til at holde op når jeg siger Nej ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinadupont86 Besvaret December 11, 2013 Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 Men hvis jeg afleder den eller giver den opmærksomhed, er jeg bange for at den tolker det som om, at den får opmærksom heden fordi den gør ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret December 11, 2013 Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 Du skal vælge en kommando du vil bruge fremover og så kun bruge den i situationen når hunden gør. Jeg bruger selv "schyy" lyden. Mine har lært det på den måde at jeg siger lyden og så nusser jeg dem på brystet. At nusse brystet kan få selv den mest højrøstede hund til at falde ned. I dag kan jeg nøjes med at sige "Schyy" lyden når jeg vil have de skal stoppe med at gø. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 11, 2013 Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 hej tina. det er ikke fordi, at jeg ikke vil ulejlige mig med at svare dig selv, og jeg ved godt, at det kan være lidt træls at bare få udstukket et link, men vi havde for et par dage siden en lignende tråd, hvor der blevet givet mange gode og kloge råd til træning i at ikke gø indenfor. Du kan læse den her: http://www.hunde-forum.dk/debat/38596-virkning-af-brug-af-go-hals-band-3.html -og lad dig ikke slå ud af titlen, indlæggene handler ikke om de frygtelige gøhalsbånd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 12, 2013 Rapporter Share Besvaret December 12, 2013 Her er måske også noget du kan bruge, en lille video fra you tube ? der er også lidt i denne her video : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts