Hop til indhold

betydningsfuldt ord fra dyrlægen


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

jeg var ved dyrlægen med minhanhund i fredags grundet han havde høj feber og var meget sløj

jeg kørte på en dyrehospital som jeg har brugt for mange år siden vi kom ind og selvfølgelig virkede min lille skat frisk og glad

dyrlægen og personalet var meget betaget af hvor godt han holdt sig trods han 10 år da schæfere ofte bliver hurtigt slidt han har kun lidt gråt pels ved snuden ellers en meget flot hund sagde de med en dejlig glad positivt sind glad og frejdig især efter guffer

 

hvor var det dejligt og høre at der var så mange der syntes at min hund så godt trods alderen og trods han har været brugt rigtig meget til træning og nattevagter:5up::5up::5up::5up:

Billede(35).jpg

Redigeret af milder batmusen
billeder skal lægges ind
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er rigtig lækkert at høre sådanne ord fra ens dyrlæge :5up: :banan:

 

Jeg hørte dem også - flere gange :blink: - fra min dyrlæge i forbindelse med gamle smukke Lucki :lun: Lucki havde jo været brugt til politihund i 6½ år, han havde været alvorlig leversyg, havde haft 2 mavedrejninger, brækket det en og den anden tå og jeg kunne blive ved :roll: og alligevel sagde dyrlægen flere gange, at det var fantastisk hvordan han holdte sig, fysik og mentalt :klovn:

 

I dag er det i øvrigt præcis 2 år siden, Lucki for sidste gang kom til dyrlægen :( :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Det er rigtig lækkert at høre sådanne ord fra ens dyrlæge :5up: :banan:

 

Jeg hørte dem også - flere gange :blink: - fra min dyrlæge i forbindelse med gamle smukke Lucki :lun: Lucki havde jo været brugt til politihund i 6½ år, han havde været alvorlig leversyg, havde haft 2 mavedrejninger, brækket det en og den anden tå og jeg kunne blive ved :roll: og alligevel sagde dyrlægen flere gange, at det var fantastisk hvordan han holdte sig, fysik og mentalt :klovn:

 

 

 

 

 

ja det er ski hårdt og miste en vovse :megaked:

han ser også lækker ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ja, det er bare overskønt, når dr. Dyr maner sig om til at rose ens hund. Vores blev skamrost for sin foderstand. Han var bare perfekt. Så kom vi på udstilling og dommer-damen bemærkede at vores hund var for mager. Oh well, sådan en lyseslukker :mrgreen:

 

 

ja der skal altid være en lyseslukker

 

bare man lige må være stolt af sin vovse i et par timer :mrgreen::mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
han ligner da også kun en på 7 :mrgreen::mrgreen:

 

 

takker ja han er min øjesten :hjerte:

 

ja med et sind som en vapper er meget barnlig på mange punkter ærgeligt jeg bare ikke har nået og fange det på kameraet:scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeps. Man må nyde det så længe det varer !!! :mrgreen:

 

 

 

lige præcis det varer ikke altid så længere når ma har schæfer det er en meget hadet race så når rosen falder er man målløs og oppe i skyerne:klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hvad er der nu i vejen med schæferen ? Den du har ser da ellers lidt for lækker ud !!!

 

 

er intet galt med racen men mange en ikke særlig god mening om schæferen så det er helt rart at høre når folk roser ens hunde fremfor at svine dem til det er jo blevet en van eog høre fra folk hvor frygtelig racen er :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

er intet galt med racen men mange en ikke særlig god mening om schæferen så det er helt rart at høre når folk roser ens hunde fremfor at svine dem til det er jo blevet en van eog høre fra folk hvor frygtelig racen er :megaked:

 

Ok...jamen ok...jeg troede, at det eneste "negative" (ud fra min betragtningsvinkel) er, at de er for ivrige efter at behage deres ejer, men det er da en smagssag, hvor meget modstand, man vil have fra den anden ende af snoren. Jeg har aldrig tænkt på dem som the bad guys...og det er dælme også svært, når man ser din basse-dreng !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ok...jamen ok...jeg troede, at det eneste "negative" (ud fra min betragtningsvinkel) er, at de er for ivrige efter at behage deres ejer, men det er da en smagssag, hvor meget modstand, man vil have fra den anden ende af snoren. Jeg har aldrig tænkt på dem som the bad guys...og det er dælme også svært, når man ser din basse-dreng !

 

 

tak :rolleyes::mrgreen:

 

ja han er skam noget af det bedste i mit liv noget af det mest loyale jeg har mødt han har været ved min side i 10 år næsten 24/7 365 har kun været væk fra ham en weekend og mens jeg lå på hospitalet og skulle føde ellers ikke

han har reddet min r.. flere gange ellers havde jeg no ikke været her idag :klap::klap2:

 

han er en behagesyg hund meeeen han gør gerne modstand hvis han har noget andet han egentlig hellere vil :???:

 

de fleste der lærer ham at kende synes også han er vidunderlig sjældnet jeg har mødt det modsatte :blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Schæfere har ry for at være hystader:mrgreen:

 

Min veninde's schæfer passer perfekt til den statement:lol::lol:

 

Men for pokker de er dejlige.. Og jeg GLÆDER mig til at møde lækre Xaro (igen) i aften:mrgreen::mrgreen:

 

Ja altså ikke kun ham;-):-D

 

 

det er mest tæver der er lidt hysteriske eller temp fulde det holder rimelig stik dog ikke hende jeg har hjemme nu hun er ikke hysterisk:mrgreen:

 

takker jeanette:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...