Hop til indhold

Blower (pelspleje)


Gæst TrineLegolas
 Share

Recommended Posts

Gæst TrineLegolas

Hej,

Legolas (berner sennen) har desværre fået eksem, som betyder at han nu skal bades hver tredje dag i et stykke tid. Derfor søger jeg en god blower til rimelige penge, så han ordentlig kan blive tør. Er der nogen der har god erfaring med en speciel blower eller butik der sælger disse? Eller sælger du måske din?

 

Skriv endelig!

 

Mange tak på forhånd

 

Med venlig hilsen

Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Hugger lige i tråden :-)

den der hvordan er den ? der står den er mest velegnet til store hunde da den er meget kraftig , kan den bruges til små shih tzuér også eller vil de blæse ned af bordet :-) ( overdrivelse fremmer forståelsen)

Min kan som mini-me's justeres i vindhastighed og blæse både varm og kold luft. Jeg bruger den til Cavaliere, og der er den fin - Men det er ikke så tit at den kommer på orkan styrke *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kan som mini-me's justeres i vindhastighed og blæse både varm og kold luft. Jeg bruger den til Cavaliere, og der er den fin - Men det er ikke så tit at den kommer på orkan styrke *G*

 

 

Super så kommer den da på ønskesedlen, selv om det nok ender med at jeg skal købe den selv *GG* tror nok familien har købt julegaverne til mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...