Hop til indhold

8 måneder gammel hund ødelægger alt

Recommended Posts

Hej.Vi har en dejlig f1 labrador på 8 måneder. For få måneder tilbage begyndte han at bide i sin pude, han har ellers i lang tid lagt rigtig fint på den og sovet. Det startede med et lille hjørne og vi var naturligvis hurtige til at sige nej. En dag hvor han havde været alene hjemme i ca 5 timer, havde han ødelagt hans pude fuldstændig – der lå vat over det hele. Efterfølgende har han haft samme pude men med et tæppe omkring. Tæppet har han også ødelagt. Han har også ødelagt meget legetøj – selv det af ekstra stærkt gummi.

Han nye pude, som han KUN sover på i stuen hvor vi kan holde øje med ham, er han også begyndt at bide i. Kort sagt – han bider og ødelægger ALT! Vi ved ikke hvad vi skal gøre for at få ham til at forstå hvilke til at må bide i og lege med.

Morgenen starter med at vi går en tur på en 20 min til en halv time. Her får han bare lov til at løbe og snue som han vil. Han får morgenmad når vi kommer hjem, nogle gange i aktivitetbolde. Om eftermiddagen går vi en lille tur på ca 10 min hvor han kan tisse og så træner vi lidt forskelligt indenfor. Om aftenen får han en gåtur på 45 min til en time hvor der oftest trænes apportering.

Inden vi går i seng kommer han igen ned for at tisse.

HJÆLP – Hvad skal vi gøre???

På forhånd mange tak for hjælpen.

Link til indlæg
Del på andre sites