Hop til indhold

Kørekort til hund, hvor?


Gryn
 Share

Recommended Posts

udover at du modtager det ganske udmærkede blad "Hunden" tror jeg ikke der er så meget spænding i at være medlem.... men skal man ikke altid være medlem af klubben man træner i? Skal man ikke også det hos DCH?

 

Altså vores hvalpetræning koster 325 for 10 gange + teori og 2 gange ekskursion... men så skal der jo betales klubkontingent også... så det er jo så 800 kr ca...

 

hos dch horsens kan jeg se at prisen er 780 kr - det ender jo så på det samme....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mille hunden

Hvis man tænker over det så er 400 kr om året jo ikke ret meget. Man får både medlemsbladet Hunden, gratis samtale med adfærdskonsulenter, benzinrabat og meget mere. Der ud over får du mulighed for at deltage på forskellige former for træning. I horsens koster KTH kurset 325 kr for 1o trænings gange, en teoriaften og 2 udflugtsture. Vi tager ikke ekstra for at gå op til prøve og få et kørekort, men det er der vist nok nogle klubber der gør.

 

Træningen er primært med henblik for at få en familie hund der fungerer i dagligdagen. Men træningen retter sig også mod en prøve for dem der har lyst. Det er da lidt sjovt at få et kørekort :lol:. Hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige forhørt mig ved en DKK dame jeg kender og hun siger det er et træningshold på lige fod med alle andre, men hvor man træner imod disse prøver :mrgreen: og at det er "ret sjovt faktisk" :-D så det tror jeg måske at Karlafisen og jeg vil forsøge os med...

Det lyder også sjovt :-D De fleste ting havde jeg egentlig tænkt mig at træne alligevel, når jeg skulle have hund igen.. Det ærger mig bare lidt, at hunden først skal være 6 måneder, mange af tingene ville jeg gerne træne inden hvalpen blev så gammel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder også sjovt :-D De fleste ting havde jeg egentlig tænkt mig at træne alligevel, når jeg skulle have hund igen.. Det ærger mig bare lidt, at hunden først skal være 6 måneder, mange af tingene ville jeg gerne træne inden hvalpen blev så gammel.

 

du kan jo også sagtens træne det inden, så er i jo bare total stræber når I når til kørekort træningsholdet :mrgreen: Jeg kan da ihvertfald se, at Karla allerede kan / nogenlunde kan en del af tingene...

 

Vores akilleshæl er dog koncentration om øvelserne blandt andre hunde, så det vil stadig være en super træning for os

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man tænker over det så er 400 kr om året jo ikke ret meget. Man får både medlemsbladet Hunden, gratis samtale med adfærdskonsulenter, benzinrabat og meget mere. Der ud over får du mulighed for at deltage på forskellige former for træning. I horsens koster KTH kurset 325 kr for 1o trænings gange, en teoriaften og 2 udflugtsture. Vi tager ikke ekstra for at gå op til prøve og få et kørekort, men det er der vist nok nogle klubber der gør.

 

Træningen er primært med henblik for at få en familie hund der fungerer i dagligdagen. Men træningen retter sig også mod en prøve for dem der har lyst. Det er da lidt sjovt at få et kørekort :lol:. Hehe.

 

 

Benzin-rabat, hvor:confused: Er medlem af DKK og kender kun til rabat hos vores forsikring på Groa.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mille hunden

Du kan få benzin rabat på yx-tank (Hydro texaco). Man skal vist bare vise sit medlemsnummer når man betaler. Jeg har ikke selv prøvet om man kan, men det skulle man kunne i følge det jeg har fået at vide.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...