Gæst DorteDK Skrevet December 18, 2013 Rapporter Share Skrevet December 18, 2013 http://www.trueactivist.com/gab_gallery/homeless-dog-living-in-a-trash-pile-gets-rescued-and-then-does-something-amazing/ :hjerte:Stakkels hund - godt hun blev reddet og får en ny ven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret December 18, 2013 Rapporter Share Besvaret December 18, 2013 Hun virker bare som sådan en dejlig hund Var hun i DK havde jeg adopteret hende med det samme.. Følger meget med I deres rescue videoer, synes de gør sådan et stort arbejde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret December 18, 2013 Rapporter Share Besvaret December 18, 2013 Ufattelig tragisk at nogle hunde skal leve i sådan et helvede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Smil_til_verden Besvaret December 19, 2013 Rapporter Share Besvaret December 19, 2013 Frygteligt! - Burde vide bedre end at trykke på den slags links, kan jo ikke tåle at se dyr lide på den måde! Men heldigvis med en god udgang - hvor er de bare kære. Og det er jo nok derfor jeg ender med at se de videoer alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 19, 2013 Rapporter Share Besvaret December 19, 2013 Hun virker bare som sådan en dejlig hund Var hun i DK havde jeg adopteret hende med det samme..Følger meget med I deres rescue videoer, synes de gør sådan et stort arbejde :hjerte:[/quote Enig jeg havde også adopteret hende på stedet hun er bare så fiiiiiiin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts