Pbb Skrevet December 20, 2013 Rapporter Share Skrevet December 20, 2013 Jeg fik for en lille uge siden min første hvalp og det er simpelthen den dejligste min søster har også en hvalp, som er omkring 4 uger ældre, min er 9 uger. Vi vil selvfølgelig rigtig gerne have, at de to hunde kommer til at nyde godt af hinanden, men nu er det sådan, at de er to meget forskellige hunde. Min er meget rolig og lidt forsigtig, hvor min søsters er meget mere aktiv og frembrusende. Er der nogen der ligger inde med nogle gode råd til, hvordan vi bedst muligt får dem til at fungere sammen? Skulle jo gerne være en god oplevelse for alle parter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 20, 2013 Rapporter Share Besvaret December 20, 2013 Hej og velkommen til, hvilke racer er det i har? Samme race ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Pbb Besvaret December 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2013 Ja det er begge to labrador. Min er godt nok en F1'er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret December 20, 2013 Rapporter Share Besvaret December 20, 2013 Det er normalt for en 9 ugers hvalp at være forsigtig og tilbageholdende... Ligesom det er normalt for en hvalp, der er 4 uger ældre at være frembrusende... Jeg synes at I kan gå tur sammen, i snor. Og lade det være op til den lille, hvor meget de skal være tæt på hinanden. Om få uger er de meget mere jævnbyrdige. I skal bare have lidt tålmodighed.. Din hvalp har jo først lige forladt sin familie. Det nye liv skal helst ikke starte med for voldsomme oplevelser med en ældre hvalp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Pbb Besvaret December 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2013 Det har du helt ret i og vil på ingen måde give min hund dårlige oplevelser, er nok bare fordi min søsters hvalp aldrig har været andet end frembrusende og så bliver jeg nok bare bekymret for min lille baby. Men tak for svaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 20, 2013 Rapporter Share Besvaret December 20, 2013 Ha den ældste i snor midlertidigt når de er sammen, så kan den lille selv finde ud af hvor meget den vil. Og så giv din hvalp gode oplevelser med voksne søde hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts