Hop til indhold

chihuahua hvalp


emilieoertoft
 Share

Recommended Posts

hej alle sammen!

i morgen er jeg så heldig at få min lille chihuahua prins hjem, og nej hvor jeg glæder mig. Da jeg selvfølgelig ønsker at han får den allerbedste start på livet hos mig, søger jeg råd og vejledning:

 

først og fremmest bor jeg i et hus med trapper og har hørt noget om at chihuahua'er ikke må benytte trapper? -er det rigtigt og er det kun frem til en hvis alder?

 

hvis han skal sove i min seng, skal jeg så være bange for at han kan finde på at hoppe ned og komme til skade?

 

og sidst, skal han ud i løbet af natten og hvor mange gange er det cirka nødvendigt i løbet af en enkelt nat?

 

håber i er klar på at hjælpe ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hej alle sammen!

i morgen er jeg så heldig at få min lille chihuahua prins hjem, og nej hvor jeg glæder mig. Da jeg selvfølgelig ønsker at han får den allerbedste start på livet hos mig, søger jeg råd og vejledning:

 

først og fremmest bor jeg i et hus med trapper og har hørt noget om at chihuahua'er ikke må benytte trapper? -er det rigtigt og er det kun frem til en hvis alder?

 

hvis han skal sove i min seng, skal jeg så være bange for at han kan finde på at hoppe ned og komme til skade?

 

og sidst, skal han ud i løbet af natten og hvor mange gange er det cirka nødvendigt i løbet af en enkelt nat?

 

håber i er klar på at hjælpe ;-)

 

 

Velkommen til HF og sikke sød han ser ud :lun:

 

Hvad skal han hedde?

Jeg ved ikke om chi'er må gå på trapper, men med hensyn til det med nattetisseri, så gjorde jeg den erfaring, at det hurtigt bliver en vane for hvalpen at skulle ud om natten. Lad derfor være med at stille vækkeuret, han skal nok sige til hvis han skal ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til hf :vinken: og tilykke med af hentning af hvalp i morgen :banan: Vi er ret meget i under tal har inde os med chihuahua :blink: Men det også en stædig lille race , og rummer meget trods størelse :lol: er selv ejer af en blanding af chihuahua og russisk toy terrie . toy terrien er den anden mindeste race i verden ,og chihuahua på 1 plads jo af mindeste hunde :hjerte: Min søster har en ren chihuahua . min hedder simba en han hund og er 7 måneder. håber vi ka dele arfaringer sammen :rolleyes: og glæder mig til at se flere billeder af din dejlige hund :hjerte: Har du bestemt et navn? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

og til dit spørgsmål med hensyn til trapper, så må de ikke gå på trapper før de er et år, og vist helt ikke for meget i det hele taget :genert: da de er skrøbelige . og med hensyn til at have den i din seng :-D så gør som jeg gjorde i starten , lage store puder rundt om sengen eller en madres i begge sider , så han lander blødt vis uheldet skulle være ude. jeg har været heldig , har ikke skulle op om natten, gik med ham lige inden sover gør jeg stadig, og så have tøj ligende klar til at hoppe hurtigt i , og så ud med hvalpen :-D Men ellers som crazydoglady siger , skal han nok sige til :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til hf :vinken: og tilykke med af hentning af hvalp i morgen :banan: Vi er ret meget i under tal har inde os med chihuahua :blink: Men det også en stædig lille race , og rummer meget trods størelse :lol: er selv ejer af en blanding af chihuahua og russisk toy terrie . toy terrien er den anden mindeste race i verden ,og chihuahua på 1 plads jo af mindeste hunde :hjerte: Min søster har en ren chihuahua . min hedder simba en han hund og er 7 måneder. håber vi ka dele arfaringer sammen :rolleyes: og glæder mig til at se flere billeder af din dejlige hund :hjerte: Har du bestemt et navn? ;-)
jeg tror vi ender med navnet Charlie, det er jeg blevet heeelt forelsket i! - og ja, er helt klar på at dele chihuahua erfaringer :klap:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...