Gæst HVJ Skrevet December 23, 2013 Rapporter Share Skrevet December 23, 2013 Heej... Min mors hund Blackie skal føde sit andet kuld her om få dage og ligesom ved sidste kuld skal jeg være der. Sidst havde hun veer i 24 timer og fødselen tog 4 timer, mit spørgsmål er om hun vil have veer i kortere tid denne gang da det er anden gang ligesom mennesker kan have? Har prøvet at Google det men der kommer der om den første fødsel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret December 23, 2013 Rapporter Share Besvaret December 23, 2013 Måske, men ikke altid noget man kan forudse. Desværre er ingen fødsler jo ens. Min længste start på fødsel fra lørdag eftermiddag med uro og stønnen, ja hun fødte natten mellem mandag og tirsdag. Det var 3 de gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret December 23, 2013 Rapporter Share Besvaret December 23, 2013 Vil også sige måske. Det er jo lige så forskelligt som mennesker. På forhånd, tillykke med hvalpene, og god jul Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst HVJ Besvaret December 23, 2013 Rapporter Share Besvaret December 23, 2013 Siger tak for jeres svar vi må bare vente og se tiden ad, i spænding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts