Gæst Sirje Pedersen Skrevet December 26, 2013 Rapporter Share Skrevet December 26, 2013 Min lille hvalp på 15 uger har virkelig dårlig mave og her i dag har vi prøvet at give ham skånekost med Husk men syntes ikke rigtig det hjælper. I stedet for så syntes jeg han har sovet utrolig meget og går rundt og piver meget. Ville høre om der er nogen herinde som måske kunne have nogle råd eller noget. På forhånd tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 26, 2013 Rapporter Share Besvaret December 26, 2013 Er han vaccineret? Hører at der er udbrud af parvo igen:( Hvis han er vaccineret, så prøv at give noget udkogt brune ris med kogte gulerødder og kogt kylling. Mange små portioner om dagen. Og så kan du købe noget zoolac, prokolin eller lign. Og hovedreglen er afsted til dyrlæge efter 3 dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sirje Pedersen Besvaret December 26, 2013 Rapporter Share Besvaret December 26, 2013 Ja han er vacciner og det vil jeg lige prøve Men han har haft dårlig mave i en uges tid og derfor begynder det at bekymre mig lidt :-/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 26, 2013 Rapporter Share Besvaret December 26, 2013 Ja han er vacciner og det vil jeg lige prøve Men han har haft dårlig mave i en uges tid og derfor begynder det at bekymre mig lidt :-/ Dyrlæge i morgen!! Der er en mavevirus i omløb, og mange skal have penicillin for at komme over den. Så skynd dig afsted i morgen så han kan få lidt penicillin. God bedring:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sirje Pedersen Besvaret December 26, 2013 Rapporter Share Besvaret December 26, 2013 Okay tusind tak for hjælpen. Jeg vil smutte til dyrelægen som det første imorgen syntes det er synd hvis min lille basse har fåt en mave virus :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret December 26, 2013 Rapporter Share Besvaret December 26, 2013 ville også skynde mig til dyrlæge - en så lille hvalp har ikke godt af at have dårlig mave , og slet ikke en hel uge ! :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 27, 2013 Rapporter Share Besvaret December 27, 2013 ville også skynde mig til dyrlæge - en så lille hvalp har ikke godt af at have dårlig mave , og slet ikke en hel uge ! :klovn: Er din bruger mon blevet hacket? Det er anden gang i aften jeg ser et indlæg fra dig med helt irrelevante smileys. Det samme er sket for mig engang, dog med andre brugeres fotos der agerede smileys, virkelig syret. Men ellers enig, det lyder som om den hvalp skal tjekkes af dyrlægen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret December 27, 2013 Rapporter Share Besvaret December 27, 2013 Er din bruger mon blevet hacket? Det er anden gang i aften jeg ser et indlæg fra dig med helt irrelevante smileys. Det samme er sket for mig engang, dog med andre brugeres fotos der agerede smileys, virkelig syret. Men ellers enig, det lyder som om den hvalp skal tjekkes af dyrlægen. jeg er ikke blevet hacket - men selv for sjov tilføjet de smileys Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret December 27, 2013 Rapporter Share Besvaret December 27, 2013 Hvordan går det med hvalpen? Har I været til dyrlæge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts