Hop til indhold

træls aftentur.....


guanomo
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Tsk tsk tsk... de er sindsyge de kamphunde!

 

Charmerende!

Velkommen til...

 

Jeg ved ikke om du er ude på at få opmærksomhed (det fik du så) eller vil provokere.

Provokation tror jeg ikke du kommer langt med.

 

Til din oplysning:Den adfærd Cujo viser i den pågældende situation er ganske normal hundeadfærd, uhensigtsmæssig, men normal

 

Se på mange af de småhunde du passerer, de gør nøgagtigt det samme, det lægger man muligvis ikke mærke til fordi de er så små.

 

Men når en schäfer, labrador og andre hunde i den vægtklasse udviser lignende frustrationsadfærd så er det noget man lægger mærke til.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er ikke pænt at grine når det går dårligt for folk, men din fortæller måde......jeg indrømmer det, jeg lå flad af grin!

Altså som du dog kan sige det!

 

 

Men det lyder da godt nok til at have været en æv tur :ae:

 

Og så syntes jeg at det lyder som en god ide at invitere alle de små 'godbidder' :mrgreen: om på plænen bag ved jer.

 

Om 3½ år så er det nok overstået, og indtil da må vi jo bare elske vores små teenager homon befængte kryb :lun: som vi jo elsker over alt på jorden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke pænt at grine når det går dårligt for folk, men din fortæller måde......jeg indrømmer det, jeg lå flad af grin!

Altså som du dog kan sige det!

 

 

Men det lyder da godt nok til at have været en æv tur :ae:

 

Og så syntes jeg at det lyder som en god ide at invitere alle de små 'godbidder' :mrgreen: om på plænen bag ved jer.

 

Om 3½ år så er det nok overstået, og indtil da må vi jo bare elske vores små teenager homon befængte kryb :lun: som vi jo elsker over alt på jorden :blink:

ja jeg kunne ikke dy mig ikke at give historien lidt farve :-D

 

til morgen turen af den sædvanlige rute var han pludselig eksemplarisk igen :-) selvom en lille dreng på cykel med støttehjul ved at styre lige foran vores hus da vi gik ud af indkørslen fordi moren fik øje på Cujo og hev i drengen og cyklen fordi han cyklede på fortovet og hun ville ham ud på vejen, måske pga. cujo? men han sad stille og kigget på fordi jeg var stoppet op og bad ham om det. Jeg sagde til hende hun skulle ikke være bange, cujo kiggede jo kun og hun skulle koncentrere sig om sin søn i stedet..

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg kunne ikke dy mig ikke at give historien lidt farve :-D

 

til morgen turen af den sædvanlige rute var han pludselig eksemplarisk igen :-) selvom en lille dreng på cykel med støttehjul ved at styre lige foran vores hus da vi gik ud af indkørslen fordi moren fik øje på Cujo og hev i drengen og cyklen fordi han cyklede på fortovet og hun ville ham ud på vejen, måske pga. cujo? men han sad stille og kigget på fordi jeg var stoppet op og bad ham om det. Jeg sagde til hende hun skulle ikke være bange, cujo kiggede jo kun og hun skulle koncentrere sig om sin søn i stedet..

 

 

Monstro det var DIG hun blev bange for :blink:

 

Jeg håber for jer at i kan få alle dem i nærheden som i møder på jeres vej, til at se hvor dejlig Cujo er. Så kan i også få leget og hilst på alle!

Link til indlæg
Del på andre sites

Monstro det var DIG hun blev bange for :blink:

 

Jeg håber for jer at i kan få alle dem i nærheden som i møder på jeres vej, til at se hvor dejlig Cujo er. Så kan i også få leget og hilst på alle!

nej nej, havde redt morgen håret og det hele, så var da nydelig :mrgreen:

 

Men nu prøver vi ninjamors råd af og venter med de helt nye veje og stier til vi er mere sikker på det hele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er ikke pænt at grine når det går dårligt for folk, men din fortæller måde......jeg indrømmer det, jeg lå flad af grin!

Altså som du dog kan sige det!

 

 

Men det lyder da godt nok til at have været en æv tur :ae:

 

Og så syntes jeg at det lyder som en god ide at invitere alle de små 'godbidder' :mrgreen: om på plænen bag ved jer.

 

Om 3½ år så er det nok overstået, og indtil da må vi jo bare elske vores små teenager homon befængte kryb :lun: som vi jo elsker over alt på jorden :blink:

 

Det går typisk ikke over af sig selv...

Link til indlæg
Del på andre sites

"cujo hiver og trækker som en sexgal teenager på en nudist strand"

 

"han nærmest hopper rundt som en ninja på kokain med tegnestifter i røven og kæmper for at komme over vejen."

 

c014.gifc014.gifc014.gif

 

Jeg er sikker på, at det ikke var sjovt i situationen... men det er altså ret sjovt at læse om. :mrgreen:

:5up: ja lidt sjaw skal der jo være plads til :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Monstro det var DIG hun blev bange for :blink:

 

Jeg håber for jer at i kan få alle dem i nærheden som i møder på jeres vej, til at se hvor dejlig Cujo er. Så kan i også få leget og hilst på alle!

 

Aslan, jeg tror at du har fat i noget der :5up: Det er slet ikke Cujo folk bliver bange for, men Guanomo og så er det bare stakkels Cujo der får skylden :cry: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm.... Jeg fik faktisk lige en tanke her... (jo, jo, det kan skam lade sig gøre :blink:)

 

Hvad med om os med de lidt "ustyrlige" hunde mødes en dag og træner "kontakt når der er andre hunde"??? :mrgreen: (På Sjælland forstås :blink:)

Vi kan så alle smide x antal kroner i kassen og få Ninjamor på som supervisor? :5up:

Vi vil jo alle have forståelse for at ting tager tid und so weiter og har Ninjamor med til at guide os i forhold til hvad vi gør rigtigt/forkert?

 

 

Guuud, jeg synes at jeg er genial her!!! :mrgreen: Samtidig er det jo en oplagt chance for også at få lov til at hilse på HF-hunde (jeg vil jo f.eks. gerne nuldre Cujo :lun:)

 

Og hvad siger du Ninjamor, er det noget du har lyst til at binde an med? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm.... Jeg fik faktisk lige en tanke her... (jo, jo, det kan skam lade sig gøre :blink:)

 

Hvad med om os med de lidt "ustyrlige" hunde mødes en dag og træner "kontakt når der er andre hunde"??? :mrgreen: (På Sjælland forstås :blink:)

Vi kan så alle smide x antal kroner i kassen og få Ninjamor på som supervisor? :5up:

Vi vil jo alle have forståelse for at ting tager tid und so weiter og har Ninjamor med til at guide os i forhold til hvad vi gør rigtigt/forkert?

 

 

Guuud, jeg synes at jeg er genial her!!! :mrgreen: Samtidig er det jo en oplagt chance for også at få lov til at hilse på HF-hunde (jeg vil jo f.eks. gerne nuldre Cujo :lun:)

 

Og hvad siger du Ninjamor, er det noget du har lyst til at binde an med? :mrgreen:

på djævleøen? vi bor jo syd på, så der er et stykke at tage, men umiddelbart kunne da være okay.

 

pst. jeg vil da også gerne nulrer lille noomis ører :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg har 50 min. herfra og til Faxe. Så det er næsten på midten :blink:

Om ikke andet vil det gøre det mere "spiseligt" for Ninjamor :mrgreen:

 

 

Bøøøøvssssssss... hik...

 

Lav du bare retten til Nol'ke og se om nogen bider på.

 

Jeg har en lumsk anelse om at du er ude på at få procenter... Har jeg ret? (smørret grin smiley)

 

Seriøst: Jamen det er jo sådan noget der er mit job og jeg søger altid "ansættelse" :mrgreen: så naturligvis

Link til indlæg
Del på andre sites

Bøøøøvssssssss... hik...

 

Lav du bare retten til Nol'ke og se om nogen bider på.

 

Jeg har en lumsk anelse om at du er ude på at få procenter... Har jeg ret? (smørret grin smiley)

 

Seriøst: Jamen det er jo sådan noget der er mit job og jeg søger altid "ansættelse" :mrgreen: så naturligvis

 

Har du et bud på hvor mange vi skal være/hoste op med før det kan lade sig gøre? :mrgreen:

 

Procenter? Nææh, jeg tænkte at jeg kunne gå på kommunen og få det som en fast månedlig indtægt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Har du et bud på hvor mange vi skal være/hoste op med før det kan lade sig gøre
? :mrgreen:

 

Hvad Fa.....!? skal JEG gøre noget?

 

Procenter? Nææh, jeg tænkte at jeg kunne gå på kommunen og få det som en fast månedlig indtægt :mrgreen:

 

He he he... Du kan jo spørge Hans Toft om der er muligheder få det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Feeedt :5up: Jeg laver en tråd for jeg har talt med Ninjamor om det, men det bliver nok først i morgen aften eller noget i den stil. Jeg skal ud af døren nu og til bryllup i morgen om dagen. Men den skal nok dukke op :5up:

:hmm: du har spammet tråden så meget så mit laaange indlæg på siden 2 er forsvundet i mængden :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...