Hop til indhold

Halløj hundeelskere!


Gæst K9 Dober
 Share

Recommended Posts

Gæst K9 Dober

Er ny herinde og har hørt meget godt om dette forum, så vil da lige præsentere mig selv og husstanden.

 

Frank, 30 år, kører for orkestre og musikere i weekenden, og begynder som deltidsvagt på hverdage om nogle uger. Er gift med Anne, 30 år, som arbejder i en tøjbutik. Vi er fra en lille by nord for Århus. Har 2 dobermann. Belladonna Black Ballerina (Diva) som er 2 år. Hun har bestået den tyske færdselsprøve BH, den tyske dobermann avlskåring ZTP, skal til IPO1 om 10 dage, og bliver udstillet meget. Særligt stolt er jeg over den 4. plads hun fik i hendes klasse til IDC VM 2008. Diva skal have et kuld hvalpe i efteråret 2009, og jeg har søgt om kennelmærke. E'Hiram Elite House (Diesel) er 1 år, og en han vi forventer os meget af.

 

Vi træner i Schæfer kreds 75, og jeg starter snart på figurantkursus.

 

Jeg ser frem til en masse hundesnak! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ny herinde og har hørt meget godt om dette forum, så vil da lige præsentere mig selv og husstanden.

 

Frank, 30 år, kører for orkestre og musikere i weekenden, og begynder som deltidsvagt på hverdage om nogle uger. Er gift med Anne, 30 år, som arbejder i en tøjbutik. Vi er fra en lille by nord for Århus. Har 2 dobermann. Belladonna Black Ballerina (Diva) som er 2 år. Hun har bestået den tyske færdselsprøve BH, den tyske dobermann avlskåring ZTP, skal til IPO1 om 10 dage, og bliver udstillet meget. Særligt stolt er jeg over den 4. plads hun fik i hendes klasse til IDC VM 2008. Diva skal have et kuld hvalpe i efteråret 2009, og jeg har søgt om kennelmærke. E'Hiram Elite House (Diesel) er 1 år, og en han vi forventer os meget af.

 

Vi træner i Schæfer kreds 75, og jeg starter snart på figurantkursus.

 

Jeg ser frem til en masse hundesnak! :vinken:

 

Halløjsa Frank Dober

 

Herligt at du kunne finde her ind :5up:

 

Glæder mig til, når du har været på figurantkursus. Så skal du få lov til at lege lidt med Easy :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ny herinde og har hørt meget godt om dette forum, så vil da lige præsentere mig selv og husstanden.

 

Frank, 30 år, kører for orkestre og musikere i weekenden, og begynder som deltidsvagt på hverdage om nogle uger. Er gift med Anne, 30 år, som arbejder i en tøjbutik. Vi er fra en lille by nord for Århus. Har 2 dobermann. Belladonna Black Ballerina (Diva) som er 2 år. Hun har bestået den tyske færdselsprøve BH, den tyske dobermann avlskåring ZTP, skal til IPO1 om 10 dage, og bliver udstillet meget. Særligt stolt er jeg over den 4. plads hun fik i hendes klasse til IDC VM 2008. Diva skal have et kuld hvalpe i efteråret 2009, og jeg har søgt om kennelmærke. E'Hiram Elite House (Diesel) er 1 år, og en han vi forventer os meget af.

 

Vi træner i Schæfer kreds 75, og jeg starter snart på figurantkursus.

 

Jeg ser frem til en masse hundesnak! :vinken:

 

Hajjjjj Frank..

Ja velkommen til.. Rart med endnu et kendt ansigt herinde..

Du får også lov til at "lægge arm" med Dixi på et tidspunkt.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for den fine velkomst!! :-)

 

Er desværre IT skovl, og kan sgutte ligge billeder ind... (No stupid comments please!!) Skal se om jeg kan overtale en anden til at ligge dem ind for mig.

 

Nej da - kan det nu også passe :engel::rolleyes::engel::cool:

- Nååååh :ae: - jamen så skal vi da nok hjælpe dig :mrgreen:

Du sender da bare billederne til Pannerup - :mrgreen: og Vupti så smider jeg dem på :blink:

Redigeret af Nazak
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Kuperet øre og hale, DET ER altså pænt til en dobber :lun:

 

Dejlige billeder, jeg glæder mig OGSÅ til at se flere.....

 

For der kommer vel flere? :engel:

 

 

Ja det regner jeg da med :5up: - Frank må jo igang med kameraet - og så skal jeg nok lægge dem ind.

 

Iøvrigt er der lavet et album - K9 Dober - Diva & Diesel - Her ligger de samme billeder fra tidligere samt et par stykker mere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K9 Dober

Så har vi været på tur igen, og Diesel har nu bestået den tyske færdselsprøve BH, og Diva bestod sin IPO1 prøve. Prøverne blev taget i Boxer Gruppe Tarp (D), og dommeren var Wolfgang Gleiss (D).

 

Juhuu!!! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været på tur igen, og Diesel har nu bestået den tyske færdselsprøve BH, og Diva bestod sin IPO1 prøve. Prøverne blev taget i Boxer Gruppe Tarp (D), og dommeren var Wolfgang Gleiss (D).

 

Juhuu!!! :-D

 

 

TILLYKKE med det :5up:

 

Jacki mener bestemt, at de begge har fortjent noget ekstra godt for indsatsen :mums: :mums: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...