Hop til indhold

Hvad siger hunden??


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehe :lol: Jeg er slet heller ikke sikker på det er rigtig, jeg tænker bare at den sort/hvide har lav haleføring og ørene langt tilbage (men det har jeg så lige opdaget den anden også har) :lol:

Jeg synes bare det ser ud som om den sorte trækker sig lidt tilbage, mens den sort/hvide bare dæmper for at berolige den anden. Men okay, jeg er ikke ekspert :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds
1. RAAAAAAH! :skraek:

 

2. "Prøv at tage den :-P"

 

3. "Hov hvad laver du derude?"

 

4. "hvis jeg nu spiser din snude..." "Hva så? Det gør du da bare" :lol:

 

nogen rigtige gode bud en gang i mellem ville det være dejligt hvis hundene havde et stik så man lige kunne plåtte dem til puteren

Link til indlæg
Del på andre sites

okay, har nogle flere, men det er en hel historie, og jeg må lige forklare baggrunden. Akita er jo lidt en skrap tante, og hun havde "hilst" må Kean gennem havelågen, hvilket resulterede i at han i hvertfald ikke havde lyst til at komme i nærheden af hende igen.

Siden han tilh¢rer havemanden hvor vi boede i DK, og vi godt kunne regne ud at vi ville komme til at m¢de ham mange gange, tænkte vi at vi ligeså godt kunne få det overstået, og lade dem m¢des rigtigt.

Akita skal altid liiiige fortælle hvem der har skoene på, f¢r hun regner nye hunde for venner :rolleyes:

Nå, men Kean havde ikke i sinde at stikke næsen for langt frem.... efter at have h¢rt "br¢let" gennem hegnet :lol:, og så måtte Akita jo være opfindsom. Man kan jo ikke bare sådan hakke i en anden hund helt uden grund:engel:

 

"hmmmm snuse snuse, her dufter riiiiiiigtig godt... kom og se!"

9CalmingSignalSniffingAllTogether.jpg

 

"kom bare herhen... det er vildt spændene!" Keankom over, men skulle ikke have næsen for tæt på

7WhatsSheSniffing.jpg

 

"pr¢v bare at komme tættere på, jeg g¢r ikke noget... på spejder-ære!" :pift:

10FollowTheLeader.jpg

 

Det virkede ikke helt efter hensigten. Han holdt stadig obligatorisk afstand. Så blev charmen ellers skruet på.

 

"Yaeehh vi har det bare skægt. Kom og vær med!"

12EncouragingAkitaToPlayMore.jpg

11EncouragingAkitaToPlay.jpg

 

Et sidste fors¢g på at få ham til at snuse til hende :rolleyes:

 

13PlaywithMeNow.jpg

 

"rarr rarr.. kom nu og snus, jeg ligger jo bare her og triller :mrgreen:"

14ComeOnSniffMyBum.jpg

 

Kean kunne ikke dy sig, efter mindst 15 minutters dansen om den varme gr¢d, tog han endelig mod til sig, og snuste hende bagi.

 

Et kort sekund efter faldt konsekvensen af hans ubesindighed :genert:

15TheSetUp.jpg

 

16Stung.jpg

 

 

Fra dette ¢jeblik var der aldrig noget ballade, han havde accepteret at Akita er en skrappendulle med mening om tingene, og hun synes han var en dejlig legekammerat. Pigerne elskede når han var der, for han gad lege tik :mrgreen:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
okay, har nogle flere, men det er en hel historie, og jeg må lige forklare baggrunden. Akita er jo lidt en skrap tante, og hun havde "hilst" må Kean gennem havelågen, hvilket resulterede i at han i hvertfald ikke havde lyst til at komme i nærheden af hende igen.

Siden han tilh¢rer havemanden hvor vi boede i DK, og vi godt kunne regne ud at vi ville komme til at m¢de ham mange gange, tænkte vi at vi ligeså godt kunne få det overstået, og lade dem m¢des rigtigt.

Akita skal altid liiiige fortælle hvem der har skoene på, f¢r hun regner nye hunde for venner :rolleyes:

Nå, men Kean havde ikke i sinde at stikke næsen for langt frem.... efter at have h¢rt "br¢let" gennem hegnet :lol:, og så måtte Akita jo være opfindsom. Man kan jo ikke bare sådan hakke i en anden hund helt uden grund:engel:Fra dette ¢jeblik var der aldrig noget ballade, han havde accepteret at Akita er en skrappendulle med mening om tingene, og hun synes han var en dejlig legekammerat. Pigerne elskede når han var der, for han gad lege tik :mrgreen:

 

 

 

hvor er hun ond :mrgreen:

 

og det ER bare en god lille historie :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay, har nogle flere, men det er en hel historie, og jeg må lige forklare baggrunden. Akita er jo lidt en skrap tante, og hun havde "hilst" må Kean gennem havelågen, hvilket resulterede i at han i hvertfald ikke havde lyst til at komme i nærheden af hende igen.

Siden han tilh¢rer havemanden hvor vi boede i DK, og vi godt kunne regne ud at vi ville komme til at m¢de ham mange gange, tænkte vi at vi ligeså godt kunne få det overstået, og lade dem m¢des rigtigt.

Akita skal altid liiiige fortælle hvem der har skoene på, f¢r hun regner nye hunde for venner :rolleyes:

Nå, men Kean havde ikke i sinde at stikke næsen for langt frem.... efter at have h¢rt "br¢let" gennem hegnet :lol:, og så måtte Akita jo være opfindsom. Man kan jo ikke bare sådan hakke i en anden hund helt uden grund:engel:

 

"hmmmm snuse snuse, her dufter riiiiiiigtig godt... kom og se!"

9CalmingSignalSniffingAllTogether.jpg

 

"kom bare herhen... det er vildt spændene!" Keankom over, men skulle ikke have næsen for tæt på

7WhatsSheSniffing.jpg

 

"pr¢v bare at komme tættere på, jeg g¢r ikke noget... på spejder-ære!" :pift:

10FollowTheLeader.jpg

 

Det virkede ikke helt efter hensigten. Han holdt stadig obligatorisk afstand. Så blev charmen ellers skruet på.

 

"Yaeehh vi har det bare skægt. Kom og vær med!"

12EncouragingAkitaToPlayMore.jpg

 

 

11EncouragingAkitaToPlay.jpg

 

Et sidste fors¢g på at få ham til at snuse til hende

:rolleyes:

 

13PlaywithMeNow.jpg

 

"rarr rarr.. kom nu og snus, jeg ligger jo bare her og triller :mrgreen:"

14ComeOnSniffMyBum.jpg

 

Kean kunne ikke dy sig, efter mindst 15 minutters dansen om den varme gr¢d, tog han endelig mod til sig, og snuste hende bagi.

 

Et kort sekund efter faldt konsekvensen af hans ubesindighed

:genert:

15TheSetUp.jpg

 

16Stung.jpg

 

 

Fra dette ¢jeblik var der aldrig noget ballade, han havde accepteret at Akita er en skrappendulle med mening om tingene, og hun synes han var en dejlig legekammerat. Pigerne elskede når han var der, for han gad lege tik

:mrgreen:

 

 

He he, fantastisk historie, hvor skønt at I har taget trin for trin billeder af den. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Must love dogs

mit tastatur er stadigmækeligt, men pr´´´ver med stærre billeder :blink:

Billede 1) Sðdan ser hun altid udnðr hun møder andre hunde, men jeg ved ikke hvad hendes hundesprog fortæller.

[ATTACH]3748[/ATTACH]

 

 

billede 2) han prøver at bedække hende, hun gider ikke sådan noget pjat :-D

[ATTACH]3750[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

mit tastatur er stadigmækeligt, men pr´´´ver med stærre billeder :blink:

Billede 1) Sðdan ser hun altid udnðr hun møder andre hunde, men jeg ved ikke hvad hendes hundesprog fortæller.

[ATTACH]3748[/ATTACH]

 

 

billede 2) han prøver at bedække hende, hun gider ikke sådan noget pjat :-D

[ATTACH]3750[/ATTACH]

 

Det er altid godt at have lidt forskellige bogstaver at vælge imellem :blink:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nogen rigtige gode bud en gang i mellem ville det være dejligt hvis hundene havde et stik så man lige kunne plåtte dem til puteren

 

Nej tak du. Det jeg ville få at høre var:

Må jeg få et griseøre, eller en tyredreng, eller en smule råt oksekød eller hvad med med et kyllingelår eller et stort saftigt kødben. Og jeg kunne da også godt tænke mig en kallunstang og bla, bla, bla,.... Det gider jeg sgu ikke at høre på. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...