Hop til indhold

Hvad siger hunden??


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Gæst Must love dogs
Det er altid godt at have lidt forskellige bogstaver at vælge imellem :blink:

 

:mrgreen:

 

:mrgreen: det kan ogsð fð jer lidt op pð dupperne, nðr i skal pr´ve at tyde hvad jeg skriver :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst gadekryds
Nej tak du. Det jeg ville få at høre var:

Må jeg få et griseøre, eller en tyredreng, eller en smule råt oksekød eller hvad med med et kyllingelår eller et stort saftigt kødben. Og jeg kunne da også godt tænke mig en kallunstang og bla, bla, bla,.... Det gider jeg sgu ikke at høre på. :???:

 

alt det siger tyson da allrede han sætter sig ind på kontoret foran reolen hvor han ved at der altid ligger et forråd af gode ting til ham så sidder han der og giver hals piver lidt og håber på at der falder noget ned til ham eller at han kan få os op af sofaen for at give ham noget og nogen gange lykkedes det da også for ham man er jo kun et svagt menneske ikk :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

alt det siger tyson da allrede han sætter sig ind på kontoret foran reolen hvor han ved at der altid ligger et forråd af gode ting til ham så sidder han der og giver hals piver lidt og håber på at der falder noget ned til ham eller at han kan få os op af sofaen for at give ham noget og nogen gange lykkedes det da også for ham man er jo kun et svagt menneske ikk :oops:

 

Ja, sjovt at nogle hunde kan få tiggeri til at blive en kunst art. Det kræver jo selvfølgelig bare trænbare ejere. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sorte ligger i hvert fald op til leg :-)

 

 

her er et jeg tog da jeg stod ude foran køkkenvinduet...

 

hvis jeg var en fremmed havde jeg nok forstået det som "KAN DU KOMME VÆK!!"

 

Han siger da, jeg er klar, så kan i godt komme med maden. :lol:

 

Det ligner helt klar et billede af en hund der kun venter på at flæskestegen bliver serveret.

Det ville ikke undre mig om han også spiste med kniv og gaffel. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...