Hop til indhold

Min hund slikker mig længe og over det hele?!

Recommended Posts

Gæst Rikkebn

Hej alle,

jeg er lige blevet den heldige ejer af en skøn 8-årig Jack Russell Terrier.:klap:

Jeg undrer mig dog over hvorfor hun på det seneste er begyndt at slikke mig meget længe og alle de steder hun kan finde bar hud.

Hun har altid været glad for at slikke folk i ansigtet og på tæerne efter man har været i bad - men nu går hun helt amok når hun sidder hos mig.

Det er kun mig hun viser denne adfærd over for.

Hvad kan det skyldes? Er det bare af ren "kærlighed", fordi hun hygger sig eller plejer mig? Eller kan det være en dårlig adfærd, som helst skal undgås?

Tak på forhånd :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rikkebn

Det håbede og tænkte jeg nok :-D

Jamen så får hun da bare lov til at slikke løs - det virker også til at hun hygger sig og jeg hygger mig nu egentlig også med det. Så længe det ikke er i ansigtet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...

simba må lov at give mig et kys på munden nogen gange, har gjort fra han var lille og fået lov til det. men her de sidste par måneder er det sådan helt vildt han ville slikke mig i hele hoved , og længe . og når holder ham væk fra mit ansigt og siger nej så bliver han bare som ivrig og besat , Og gør inu mere for at slikke mig . kravler op af mig for at nå mit ansigt . Det lidt blevet et problem . også vis kæresten kysser eller kram er mig ovre falder han mig og går i mellem os for at kysse mig i hele hoved hjælp??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Min den gamle slikker også især hænder det er ret træls til tider men vi har accepteret det ;-) dog får han ikke lov ved gæster. Min den lille han gør det hvis han eksempelvis sidder og tigger og han så lov at få et stykke af det vi spiser så får man en ordentlig slikketur I HOVEDET som tak :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites