Gæst Rikkebn Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Hej alle, jeg er lige blevet den heldige ejer af en skøn 8-årig Jack Russell Terrier.:klap: Jeg undrer mig dog over hvorfor hun på det seneste er begyndt at slikke mig meget længe og alle de steder hun kan finde bar hud. Hun har altid været glad for at slikke folk i ansigtet og på tæerne efter man har været i bad - men nu går hun helt amok når hun sidder hos mig. Det er kun mig hun viser denne adfærd over for. Hvad kan det skyldes? Er det bare af ren "kærlighed", fordi hun hygger sig eller plejer mig? Eller kan det være en dårlig adfærd, som helst skal undgås? Tak på forhånd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 3, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2014 Det er pure love!!! Omend det er lidt irriterende som menneske at lægge krop til:lol: Min gamle gjorde det også, særligt albuer kastede han sin kærlighed på. Vi lod ham gøre det et halvt minuts tid, og stoppede ham så pænt og bestemt og gav ham en nussetur i stedet:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rikkebn Besvaret Januar 3, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2014 Det håbede og tænkte jeg nok Jamen så får hun da bare lov til at slikke løs - det virker også til at hun hygger sig og jeg hygger mig nu egentlig også med det. Så længe det ikke er i ansigtet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 3, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2014 Jamen medmindre du er blevet gravid eller på anden måde har ændret lugt, så har hun nok bare kastet sin kærlighed på dig. Min ene hund slikker også alt bar hud hun kan finde og hun bare må give Kys igen, hvis man nusse r hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Februar 7, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2014 simba må lov at give mig et kys på munden nogen gange, har gjort fra han var lille og fået lov til det. men her de sidste par måneder er det sådan helt vildt han ville slikke mig i hele hoved , og længe . og når holder ham væk fra mit ansigt og siger nej så bliver han bare som ivrig og besat , Og gør inu mere for at slikke mig . kravler op af mig for at nå mit ansigt . Det lidt blevet et problem . også vis kæresten kysser eller kram er mig ovre falder han mig og går i mellem os for at kysse mig i hele hoved hjælp?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 7, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2014 Min den gamle slikker også især hænder det er ret træls til tider men vi har accepteret det dog får han ikke lov ved gæster. Min den lille han gør det hvis han eksempelvis sidder og tigger og han så lov at få et stykke af det vi spiser så får man en ordentlig slikketur I HOVEDET som tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Februar 9, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2014 :hjerte:ren kærlighed - Tot & Ollie gør det også , men får kun lov at slikke mine hænder - de slikker også hinanden indbyrdes indimellem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts