Hop til indhold

Årgang 0 (2013)


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

Elsker Emma og hendes familie, men kan også godt lide Rachel og hendes familie. Tror ikke altid det er nemt at være så super klog, men hun tør heldigvis være sig selv.

Har svært ved at klare Christians far.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Han er SÅ belastende! Man kan ikke blive FOR dannet, og man skal kunne konversere........:vedikke:

 

Haha ja han er da virkelig ikke en normal gut på 16...

 

Gad godt nok ikke have ham som mand, når han bliver voksen, men ok jeg er vist heller ikke nok lady like :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha ligesom Rachels idol er Ulla Terkelsen :lol:

 

HELT klart, at på en liste over hvem jeg ikke ønsker Agnes at skal have som idol når hun bliver større, der er mange der står før Ulla Therkelsen!! Tænk på alle de totale tabere som de unge ser op til nu om stunder, folk der er berømte for at være berømte?! "sangere" (herunder typer som Rihanna, Justin Bieber osv i den dur)

Fru Therkelsen har da i det mindste et rigtigt arbejde, som hun tilmed er god til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

HELT klart, at på en liste over hvem jeg ikke ønsker Agnes at skal have som idol når hun bliver større, der er mange der står før Ulla Therkelsen!! Tænk på alle de totale tabere som de unge ser op til nu om stunder, folk der er berømte for at være berømte?! "sangere" (herunder typer som Rihanna, Justin Bieber osv i den dur)

Fru Therkelsen har da i det mindste et rigtigt arbejde, som hun tilmed er god til :mrgreen:

 

Haha ja der har jeg det lidt modsat, så nu hellere at min datter havde Justin Bieber som idol og var lidt mere som almindelig teenager :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha ja der har jeg det lidt modsat, så nu hellere at min datter havde Justin Bieber som idol og var lidt mere som almindelig teenager :-D

 

jeg bortadopterer min datter hvis hun bliver Bieber fan! :lol:

Jeg er heller ikke selv "normal", og har aldrig haft meget til overs for den slags massehysteri, og folk der bukker under for gruppepress, og "fordi de andre gør det" mentalitet. Håber Agnes bliver som mig, men lidt sødere :mrgreen: (og meget kønnere :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er SÅ belastende! Man kan ikke blive FOR dannet, og man skal kunne konversere........:vedikke:

 

MEGA belastende!! Havde squ aldrig talt med ham til en fest eller noget i den dur :lol:

 

....faktisk også ret synd! Jojo de er kloge og fornuftige...men det skal teenagere altså ikke være :cry: deres hjerner er slet slet ikke modnet nok til det der :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

MEGA belastende!! Havde squ aldrig talt med ham til en fest eller noget i den dur :lol:

 

....faktisk også ret synd! Jojo de er kloge og fornuftige...men det skal teenagere altså ikke være :cry: deres hjerner er slet slet ikke modnet nok til det der :hmm:

 

så er det jo heldigt nok for ham at der findes piger der faktisk synes det er helt vildt attraktivt med en dreng der også har noget mellem ørene og ved hvordan man generelt opfører sig.

 

seriøst, jeg fatter ikke at I synes han er så sær. Jeg synes han er ret fantastisk anderledes. Forfriskende, faktisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ja, det er altsammen meget godt... men hvordan kan det overhovedet være synd?

 

 

Fordi jeg tvivler på at han blir en del af fællesskabet med alle de andre unge. Er det så skrækkeligt? at ønske for et barn/teenager at de får en normal oplevelse af de år hvor det er tilladt at være dum og irriterende for resten af verden?

 

Det er bare sådan JEG har det, fair nok hvis du mener det anderledes men det ændre altså ikke min holdning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...