Gæst Anjao Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Hej for omkring 2 uger siden var min hund i løbetid for første gang, idag har jeg opdaget den er lidt hævet og mørk omkring to af dievorterne, er der nogle der ved noget omkring det ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Januar 13, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2014 Det er helt normalt. Min tæve var i løbetid for en måned siden, og hendes dievorter er meget hævet og nærmest blå stadigvæk... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 13, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2014 Hvordan er det havnet under omplaceringshunde??? Edit: enten er jeg kuk-kuk, og ellers har nogen flyttet tråden!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Januar 13, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2014 Hvordan er det havnet under omplaceringshunde??? Edit: enten er jeg kuk-kuk, og ellers har nogen flyttet tråden!!! Omplacerings dievorter :slem: Jeg tror på at du er kuk-kuk OG at tråden er blevet flyttet 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2014 Hvordan er det havnet under omplaceringshunde??? Edit: enten er jeg kuk-kuk, og ellers har nogen flyttet tråden!!! Du er ikke kuk-kuk. Jeg har flyttet tråden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts