Hop til indhold

Søger Fransk Bulldog opdrætter/kennel


Gæst Hebe
 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg er ny her på forum. Min familie og jeg jeg ønsker os brændende en hund og vi er faldet pladask for racen Fransk Bulldog - vi synes at dens adfærd passer godt til vores familie. Og så er den utrolig charmerende :-)

 

Årsagen til at jeg har oprettet en tråd skyldes, at jeg ønsker en få anbefalet en anerkendt opdrætter. Vi ønsker os en racetypisk hund som også er egnet til udstilling, men samtidig er vi meget interesserede i at støtte en seriøs opdrætter, der screener og undgår arvelige sygdomme i avls programmet.

 

Send mig meget gerne en PB.

 

Mange hilsner Helen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Gæst thomasloewe

Hej Helen

 

Jeg er selv ny her, men ville høre om du fandt en god og seriøs opdrætter? :-) Jeg har en hjemmeside, som jeg ikke må nævne her pga. 25 indlægs-reglen, men jeg prøver at samle en oversigt over gode opdrættere.

 

Jeg prøver lidt at lave en hjemmeside der skal gøre op med fransk bulldog som modefænomen, og jeg vil gøre mit for at sikre at folk der søger efter en fransk bulldog finder en god opdrætter og lærer racen at kende inden de tager en beslutning - for det er så sandelig både en kær hunderace, men samtidig kan det ende med at koste mange sorger og smerter for hunden hvis man ikke køber en der er opdrættet under gode kontrollerede forhold :-)

 

Hilsen Thomas

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...