Ninjamor Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Sådan kan det åbenbart også gøres http://stiften.dk/aarhus/muskelhund-fundet-draebt-i-skov Lidt tåbeligt at kredsformanden ikke vil ud med sit navn, det er da så nemt at finde ud af.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 17, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2014 Ja, og det kommer ikke bag på mig i det område! Og den er helt sikkert blevet brugt i hundekampe:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Januar 17, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2014 Som Anne siger er det nok en der er blevet brugt til hundekampe føj stakkels hund... :'( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Januar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2014 I så fald må hunden være oversået med ar, så det får vi nok info om, det er jo hot stuff for medierne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 17, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2014 I så fald må hunden være oversået med ar, så det får vi nok info om, det er jo hot stuff for medierne Næh, det er såmænd helt almindeligt i Århus V/Brabrand. Tror ihvertfald ikke de lokale medier gider gøre noget ved det. Politiet gør jo heller ikke, og de ved skam godt at det foregår. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret Januar 17, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2014 Øv, stakkels hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jomiha Besvaret Januar 17, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2014 Næh, det er såmænd helt almindeligt i Århus V/Brabrand. Tror ihvertfald ikke de lokale medier gider gøre noget ved det. Politiet gør jo heller ikke, og de ved skam godt at det foregår. Det anede jeg ikke. Føj Er det sådan... Almindeligt kendt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Januar 17, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2014 Naiv som jeg er, troede jeg ikke hundekampe var udbredt i DK :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Januar 17, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2014 Sådan kan det åbenbart også gøres http://stiften.dk/aarhus/muskelhund-fundet-draebt-i-skov Lidt tåbeligt at kredsformanden ikke vil ud med sit navn, det er da så nemt at finde ud af.. Ja, det var også min tanke... Men stakkels hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 17, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2014 Det anede jeg ikke. Føj Er det sådan... Almindeligt kendt? Alle ved at det foregår i Gellerup. De vælter sig i pitbulls, amstaffs, dogo argentinoer mm., og de lægger egentlig ikke skjul på hvad de bliver brugt til. Og så må må man synes hvad man vil om de mennesker der bor derude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 17, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2014 Alle ved at det foregår i Gellerup. De vælter sig i pitbulls, amstaffs, dogo argentinoer mm., og de lægger egentlig ikke skjul på hvad de bliver brugt til. Og så må må man synes hvad man vil om de mennesker der bor derude. Jah.. Hvis man er aarhusianer ved man det i hvert fald. Tror såmænd også det foregår i alle mulige andre ghettoområder også. Jeg kørte igennem hver morgen/eftermiddag til og fra job en lang overgang og så godt nok mange triste hundeskæbner blive luftet langs vejen. Uden snor selvfølgeligt. Krybende langs med ejers ben ofte. Har en enkelt gang ringet til politiet (ikke 112) fordi jeg så en sparke sin hund gentagne gange. Holdt ind til siden og ringede imens jeg så det foregå. De sku nok tage ud og kigge. Engang agtigt. Det et jo ikke et særsyn som de sagde og han ville givetvis være væk inden de kunne ankomme. Gav mig til at tude en lille smule i raseri og afmagt, men jo ikke så meget at jeg turde stige ud af bilen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts